۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85210349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۱۷ پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در لرستان

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبر: 85210349
فعالیت ۱۷ پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۷ پایگاه انتخاب رشته برای دانش آموزان پذیرفته شده کنکور ۱۴۰۲ در مناطق مختلف استان فعال است.

"رضا عزتی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پایگاه های انتخاب رشته در مدارس و مراکز مشاوره سطح استان با اولویت مراکز مشاوره و روانشناختی فعال شده است و از نخستین روز اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ مشغول مشاوره و راهنمایی داوطلبان هستند.

وی با بیان اینکه در هرکدام از این مراکز سه نفر مشاور و نیروی متخصص فعالیت دارند، اظهار داشت: امروز پایان زمان انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری برای دانشگاه های ملی است اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۱ شهریور ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص ارایه مشاوره به داوطلبان معترض به کارنامه کنکور تصریح کرد: مشاوره های لازم برای ثبت اعتراض نسبت به کارنامه کنکور سراسری به داوطلبان ارایه شد و این افراد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند اما در صورتیکه اعتراض آنان وارد و کارنامه جدید برای آنها صادر شود سایت انتخاب رشته، قابل ویرایش خواهد شد.

عزتی افزود: بیش از ۳۳ هزار لرستانی داوطلب شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ شرکت کردند که از این مجموع، ۲۰ هزار و ۲۲۴ نفر معادل ۶۱ درصد زن و ۱۳ هزار و ۸۱ نفر مرد بود.

بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز در ۱۶ هزار کلاس درس چهار هزار مدرسه لرستان تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha