۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85210353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰۰ میلیون ریال از حساب ۱۰۰ امام(ره) به مسکن محرومان گیلان پرداخت شد

رشت- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت : حساب ۱۰۰ امام(ره) برای کمک به پرداخت سهم آورده محرومان در پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیون ریال بلاعوض کرد.

حامد دائمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حساب۱۰۰ امام(ره) طی مراحل واگذاری واحدهای مسکونی در فازهای ۱، ۲ و ۳ پروژه خیرین به منظور کمک به ساخت مسکن خانواده‌های محروم در استان این مبلغ را برای ساخت ۳۴ واحد مسکونی به صورت نقدی بلاعوض کمک کرده است.

وی یادآور شد: پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت در مساحت ۲۷ هزار متر مربع با زیربنای ۶۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث شده است.

دائمی اظهار کرد: همچنین افراد خیر نیز از ابتدای اجرای پروژه اقدام به واریز بیش از ۲ هزار میلیون ریال نقدی برای تکمیل سهم آورده برای ساخت ۲۳ واحد مسکونی کمک‌بلاعوض کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: همچنین حساب ۱۰۰ امام(ره) برای کمک به پروژه، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در سال ۹۷ به طور مستقیم به حساب انجمن خیرین استان واریز نمود.

وی یاد آور شد: حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) درسال ۸۹ در مرحله شروع پروژه ۶۲۷ واحدی ثامن الائمه (ع) رشت، ۶ هزار و ۲۷۰ میلیون ریال به صورت ودیعه به انجمن خیرین مسکن ساز استان پرداخت کرد تا عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

وی ادامه داد: البته این مبلغ طی سال های اخیر و در چند مرحله به حساب بنیاد استان جهت عودت به دفتر مرکزی مسترد شده است و با توجه به مصوبه دفتر مرکزی مقرر شده که دوباره به حساب انجمن عودت داده شود تا در جهت رفع نیازهای آن هزینه شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه ابلاغی از سوی دفتر مرکزی بنیاد مقرر شد تمامی امور مربوط به پرونده متقاضیان کمک از حساب ۱۰۰ امام(ره) از مرحله درخواست تا تشکیل پرونده و بررسی آنها با نظارت هیات امنای استان و با تفویض این هیات از طریق کمیته اجرایی استان به انجام برسد.

به گزارش ایرنا، بنیاد مسکن در پروژه های مختلفی برای ساخت مسکن محرومان به صورت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض مشارکت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha