حمایت از تولید موجب ترغیب جوانان به حضور در عرصه می شود

خرم‌آباد - ایرنا - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: حمایت از تولید و تولیدکنندگان بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری زیرساختی برای ترغیب جوانان کشور بر این امر مهم است و موجب ماندگاری و حضور آنان در عرصه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا "سید احسان خاندوزی زاده" روز شنبه در آئین افتتاح طرح توسعه شرکت "آرابرد خرم آباد" بیان کرد: تقدیرنامه و تشکر برای قدردانی از تولید کننده کافی نیست بلکه باید برای رضایتمندی فعالان اقتصادی تلاش کرد تا هیچ تصمیمی غیر از کار تولیدی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته شرایط تولیدکنندگان به این نحو نبوده است ادامه داد: پیش از این، اینگونه القا شده است که هر کاری غیر از تولید، سود بیشتر و زحمت کمتری دارد اما اکنون امید است این موازنه و معادله، با همت و تلاش بهم زده شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه به تولید عنوان کرد: امید است بتوان منویات مقام معظم رهبری را در راستای تولید در استان محقق کرد و در این راستا تلاش می شود موانع پیش روی توسعه آرا برد برداشته شود.

به گفته خاندوزی زاده، فاصله زیادی بین ظرفیت ها و زیرساخت های لرستان وجود دارد بنابراین باید مشوق های لازم برای تولیدکنندگان استان فراهم شود.

بازدید از واحد سنگبری "آرا برد"، افتتاح و بهره برداری از یک واحد گلخانه صنعتی و حضور در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان از جمله برنامه های سفر وزیر اقتصاد و دارایی به استان لرستان است.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یکهزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha