۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85210634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح طرح‌های شهرستان بهار زمینه اشتغال ۱۵۶ نفر را فراهم کرد

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: بهره برداری از طرح های این شهرستان همزمان با هفته دولت زمینه اشتغال برای ۱۵۶ جویای کار را فراهم کرده است.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهار "مجتبی فیض اللهی" اظهار داشت: ۸۱ طرح عمرانی این شهرستان در حوزه های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها چهار هزار و ۴۵۰میلیارد ریال هزینه شده است ادامه داد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی ۲۹ پروژه با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

فیض اللهی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، ورزش، رفاه و تامین اجتماعی، صنعت، مسکن، ارتباطات، انرژی، کمیته امداد، ارتباطات، عمران شهری و روستایی است.

وی اظهار داشت: هفته دولت زمان مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت است و مدیران با حضور در بین مردم می‌توانند به بیان اقدامات و اطلاع رسانی بپردازند.

فیض اللهی تصریح کرد: در سال جاری با اقدامات جهادی دستگاه‌های اجرایی بسیاری از پروژه‌ها شتاب گرفتند و شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای بودیم.

افتتاح واحد پرورش مرغ تخمگذار در روستای آبرومند

فرماندار بهار ادامه داد: واحد پرورش مرغ تخمگذار در روستای آبرومند از جمله این طرح ها است که این واحد ۳۰ هزار قطعه ای در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۱۲۰میلیارد ریال آورده شخصی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی به بهره برداری رسید.

به گفته وی تولید ۴۵۰ تن تخم مرغ سالانه مورد نیاز شهرستان و ارزآوری از مزیت های این طرح است.

افتتاح طرح‌های شهرستان بهار زمینه اشتغال ۱۵۶ نفر را فراهم کرد

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبرومند

فرماندار بهار گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبرومند از جمله این طرح ها است که در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۲ متر مربع و با مجموع ۱۸ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبار ملی و سفر رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

فیض اللهی ادامه داد: تاکنون برای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و سه میلیارد ریال دیون پیمانکار است.

افتتاح واحد تولید شوری و ترشی آریا خوراک

وی اظهار داشت: واحد صنایع تبدیلی تولید شوری و ترشی آریا خوراک از دیگر طرح های افتتاح شده هفته دولت در شهرستان بهار است که این واحد تولیدی با ظرفیت ۹۵۰ تن و با هزینه ۵۵ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی و با اشتغالزایی ۱۵ نفر به بهره برداری رسید.

فیض اللهی با بیان اینکه جلوگیری از خام فروشی، کاهش ضایعات، ایجاد ارزش افزوده، جذب سرمایه، ایجاد اشتغال از مزایای این طرح است گفت: بکارگیری محصولات تولیدی شهرستان و تسهیل سازی ارائه تسهیلات و خدمات در دستور کار قرار دارد.

شروع به کار پروژه اصلاح و احداث دور برگردان‌های محور همدان کرمانشاه

فرماندار بهار از آغاز عملیات پروژه اصلاح و احداث دور برگردان‌های محور همدان کرمانشاه خبر داد و گفت: این عملیات در راستای تکمیل پروژه غیرهمسطح شهید زارعی و برای تامین گردش خودروها کلنگ زنی شد و امسال به پایان می رسد.

افتتاح طرح‌های شهرستان بهار زمینه اشتغال ۱۵۶ نفر را فراهم کرد

کلنگ زنی احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال حسین آباد عاشوری

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال حسین آباد عاشوری در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۲ متر مربع و با مجموع ۱۰ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهوری آغاز شد.

فرماندار بهار گفت: تاکنون سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این طرح اختصاص یافته است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

به گفته استاندار همدان هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی،کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha