۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85210637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الحشدالشعبی مسئولیت تامین امنیت کربلا و نجف را دارد + فیلم

تهران - ایرنا- فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق از ماموریت و مسئولیت ویژه نیروهای این سازمان در تامین امنیت استان کربلای معلی و محور جنوبی به سمت شهر نجف اشرف دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، الفیاض در کنفرانسی مطبوعاتی درباره آمادگی ها برای تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) گفت: فرماندهی عملیات فرات میانه در الحشد الشعبی نوک پیکان تلاش های الحشد و محور اصلی فعالیت های آن است است.

وی افزود: آمادگی ها با هماهنگی واحد عملیات مشترک و وزیر کشور و همه نیروهای دیگر خوب است و سازمان الحشد الشعبی مسئولیت ویژه ای در داخل استان کربلای معلی و اطراف آن و محور جنوبی به سمت شهر نجف اشرف به عنوان بزرگترین محور دارد.

الفیاض گفت: سازمان الحشد الشعبی ماموریت های خدمات رسانی و ماموریت های اطلاعاتی اساسی دارد زیرا (تامین امنیت) زیارت های (اماکن مقدسه در عراق) مسئولیت انحصاری واحد اطلاعات نظامی الحشد الشعبی است و این واحد با تلاش نیروی انسانی و تلاش فنی و عالیِ پیشرفته همه محورها، مناطق و استان های نزدیک (کربلای معلی ونجف اشرف) را رصد می کند.

وی تاکید کرد: ما در سازمان الحشد الشعبی همه انواع حمایت و پشتیبانی را به برادرانمان در الحشد الشعبی خواهیم کرد و نیروهای الحشد الشعبی دوشادوش سایر نیروهای امنیتی و برادرانمان در عتبات مقدسه در وهله اول تامین امنیت زائران و در وهله بعدی تامین خدمات و تسهیل تردد و ارایه خدمات پزشکی به آنها را انجام خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha