۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85210686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روایتگری واقعیت‌ها، لازمه تقویت روحیه امیدآفرینی در جامعه است

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان راه مقابله با تبلیغات دروغین دشمن بر ذهن جوانان و نوجوانان را جهاد تبیین دانست و گفت: جهاد تبیین به معنی روایتگری واقعی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، می‌تواند باعث اعتمادسازی بیشتر و تقویت روحیه امیدآفرینی در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی مهاجر روز شنبه در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۹۱ پروژه هفته دولت با اعتبار هفت هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال در آزادشهر اظهارکرد: این هفته فرصت مغتنمی برای مرور دستاوردهای دولتمردان با هدف ارتقای شاخص‌های توسعه یافتگی و کاهش مشکلات است.

معاون استاندار گلستان گفت: دشمن که در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی شکست خورده تلاش دارد عملیات روانی برای ایجاد موج ناامیدی در میان جوانان را با ابراز رسانه‌ و تبلیغات در فضای مجازی انجام دهد بر همین اساس مسوولان باید با جهاد تبیین و معرفی دستاوردها واقعی دولت اعتماد مردم به نظام را تقویت کنند.

مهاجر ادامه داد: به عنوان نمونه برای نخستین بار هشت ماه مانده به شروع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام داوطلبان انجام شد و در استان گلستان ۹۵۹ متقاضی نام نویسی کردند که در مقایسه با دوره قبل ۲۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهند.

وی اضافه کرد: این شور و نشاط شکل گرفته از هشت ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور قطع مقدمه‌ای برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای خواهد بود.

معاون استاندار گلستان افزود: مسوولان باید به جهاد تبیین به عنوان یک فریضه نگاه کرده و اقدامات دولتمردان به ویژه در ۲ سال اخیر مانند هزینه ۲۰ هزار میلیارد ریالی برای رفع تنش آبی استان، جلوگیری از قطعی‌های طولانی مدت برق، کاهش تورم، جبران کسری بودجه، پرهیز از چاپ پول و افزایش صادرات غیر نفتی در کشور را برای مردم روشنگری کنند.

مهاجر با تبریک چهارم شهریور به عنوان روز کارمند، گفت: بر خلاف آن چیزی که دشمن در جنگ ترکیبی نسبت به عملکرد کارمندان تبلیغ می‌کند، این قشر فرهیخته، دلسوز، امین و امانت دار نقش مهمی در رشد و توسعه کشور ایفا می‌کنند و همراهی همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای جهادی برای کمک به مردم روستای سیلزده قورچای آزادشهر گوشه‌ای از خدمت صادقانه آنان است.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha