۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85210715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس راهور یزد: محل اختفای موتورسیکلت‌های سنگین را اطلاع دهید

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85210715
محمد حسین فلاح
رییس پلیس راهور یزد: محل اختفای موتورسیکلت‌های سنگین را اطلاع دهید

یزد- ایرنا- رییس پلیس راهور استان یزد از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از اختفای موتورسیکلت‌های سنگین و مزاحم، مراتب را به پلیس های ۱۱۰ و ۱۲۰ اطلاع دهند.

سرهنگ "مهدی زارع" روز شنبه به ایرنا گفت: در صورت اطلاع رسانی، ماموران به محل اختفای این دسته از موتورسیکلت‌ها مراجعه و با حکم قضایی، آن را توقیف می‌کنند.

به گفته وی همچنین در صورتی که شهروندان این موتورسیکلت‌های سنگین را در سطح شهر مشاهده کردند مراتب را به شماره های یاد شده اعلام کنند تا نسبت به توقیف آنها اقدام شود.

زارع ادامه داد: تردد این دسته از موتورسیکلت‌ها بعلت صدای ناهنجار و اغلب بدون پلاک که گاهی توام با حرکات مخاطره‌آمیز در مناطق مسکونی است موجب سلب آسایش شهروندان می‌شود.

وی اظهار داشــت: مالکان این دسته از موتورسیکلت‌ها باید با مراجعه به پلیس راهور برای کسب مجوز تردد اقدام کنند.

وسایل نقلیه‌ای که وحشت می‌آفرینند

به اتفاق خانواده در حال تردد در بلوار ۱۷ شهریور یزد بودم؛ شیشه های خودرو هم پایین بود و در عالم خودمان بودیم که ناگهان صدای ناهنجار و وحشتناکی به گوش رسید و این صدا هر لحظه بیشتر میشد.

به کمتر از چند ثانیه نرسید که این صدای وحشتناک به کنار خودرو رسید و مانند پتکی بر سر ما خراب شد؛ اول تصور کردم تصادف کردیم و بعد شائبه زلزله به ذهنم رسید و پس از آن رعد و برق در هوای آفتابی!!

اما هیچیک از اینها نبود؛ یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به ما نزدیک شد و صدای آن ، آنچنان وحشتناک بود که احساس کردیم قلبمان وارد دهانمان شده است.

وقتی از کنار خودرو گذشت دیدم فاقد پلاک است، دو نفر سوار آن بودند و دقیقا در جلوی خودرو ما بدون کلاه ایمنی شروع به حرکات تک چرخ کرد و بر وحشت ما افزود!

ماشین را به کناری زدم و پایین آمدم و به رییس پلیس راهور استان زنگ زدم و مراتب را گزارش کردم و ایشان هم دستور پیگیری داد اما با وجود تجسس ماموران، متاسفانه پیدا کردن آن امکان پذیر نشد.

قطعا این دسته از موتورسیکلت‌ها فاقد مجوز تردد هستند بخصوص اگر پلاک هم نداشته باشند؛ تردد آنها می‌تواند علاوه بر ایجاد خطر برای رهگذران، موجب ترس و وحشت شهروندان شود.

لازم است طبق توصیه رییس پلیس راهور، در صورتی که شهروندان یزدی، اینگونه موتورسیکلت‌ها را در خیابانهای یزد مشاهده کردند به پلیس گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha