افتتاح ۱۳ طرح عمران روستایی در "سلسله"

خرم آباد - ایرنا - همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۱۳ طرح عمران روستایی با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان "سلسله" به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سلسله در این خصوص به ایرنا گفت: طرح آسفالت معابر روستای چناره به نمایندگی از ۱۲ روستای شهرستان با حجم کار چهار هزار و ۶۵۰ مترمربع و اعتبار هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح ها بود.

به گفته " امین نادری" برای تمامی روستاهای مذکور ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و در اختیار نماینده، هزینه و حجمی بالغ بر ۵۹۰ هزار متر مربع از معابر این روستاها آسفالت شده است.

امروز همچنین کانال آب بر " خانی جو" روستای "دره تنگ" با اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که به گفته " روح اله حقی منصوری" مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طول این کانال ۳۸۵ متر بوده و ظرفیت آن ۴۰۰ لیتر بر ثانیه است که در مجموع حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یکهزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha