۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85210778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان از بهای گندم خریداری شده از کشاورزان زنجانی پرداخت شد که تا هفتم مردادماه امسال به سیلوهای ملکی و خصوصی تحویل داده شده بود.

ولی الله زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شد.
وی یادآور شد: بیش از ۴۱۳ هزار تن گندم کشاورزان تا سوم مرداد ماه سال جاری از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شد.
زمانی اظهار داشت: تاکنون ۶۱ هزار و ۵۱۶ محموله گندم از ۲۴ هزار و ۷۴۴ گندمکار خریداری و در سیلوها جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.
وی با تاکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.
زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha