۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85210858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح در گناباد و بجستان به بهره برداری رسید + فیلم

گناباد-ایرنا-هفت طرح با صرف اعتبار ۱۶۸ میلیارد ریال همزمان با سومین روز از هفته دولت در بخشهای مختلف روز شنبه در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا از این تعداد، پنج طرح با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گناباد و ۲ طرح با ۴۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار گناباد در آیین بهره برداری از طرحهای هفته دولت این طرحها را شامل اصلاح و توسعه شبکه فشار متوسط و نصب ترانس برق روستای دلویی، ۲ واحد نهضت ملی مسکن روستایی در قنبرآباد و زمین چمن ورزشی روستای مند از توابع بخش مرکزی این شهرستان ذکر کرد.

رضا نصیری افزود: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از ابتدای دولت سیزدهم برای اجرای طرحهای برق رسانی و ۳۰۰ میلیارد ریال هم برای توسعه زیرساختهای ورزشی شهرستان گناباد تخصیص یافته و طرحهای خوبی در این بخشها در حال اجراست.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم از افتتاح ۲ طرح در حوزه زیرساختهای مخابراتی و توسعه و عمران شهری این شهرستان همزمان با سومین روز هفته دولت خبر داد.

همزمان با هفته دولت ۴۰۴ طرح با اعتبار سه هزار و ۶۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد و ۵۵ طرح با صرف اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha