۶ طرح عمرانی و خدماتی در  غرب کرمانشاه افتتاح شد

قصرشیرین- ایرنا- همزمان گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر۶ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۴۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا، طرح آسفالت روستای گراوه اسماعیل قصرشیرین به مساحت ۲ هزار و ۸۶۰ مترمربع و اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

«مراد باباخانی » معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین در این مراسم گفت: در هفته دولت امسال در مجموع هشت طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با ۶۷۶ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان مرزی شامل احداث قرارگاه تاکتیکی بهداشتی ثارالله در مرز خسروی، جدول گذاری روستای امام حسن(ع) علیا، سیستم آبیاری تحت فشار روستای طهماسب، کلنگ زنی سالن نگهداری محصولات کشاورزی ۱۰ تنی زیر صفر، بسته بندی مواد غذایی و بهره برداری از قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا، اجرای آسفالت روستای گراوه اسماعیل و اجرای روکش آسفالت کمربندی ریخک به بهره برداری رسید.

۶ طرح عمرانی و خدماتی در  غرب کرمانشاه افتتاح شد

همچنین پنج طرح عمرانی بااعتبار ۱۳۴میلیارد ریال با حضور نماینده حوزه انتخابیه قصر شیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان غرب، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها شامل طرح تولید ۳۵۰ هزار اصله نهال گلدانی در نهالستان انزل، آسفالت روستای دار بلوط، افتتاح منزل مسکونی روستای تپه کبود به همت کمیته امداد امام (ره)، احداث کانال آبیاری در روستای کوییک و هفت کیلومتر آسفالت و ایجاد راه روستایی، احداث کانال به طول ۲۰۰ متر، بهسازی روکش آسفالت پشت تنگ ذهاب و افتتاح راه روستای مرشاعر است.

«صدراله بابلی» افزود: همزمان با هفته دولت امسال، ۵۰ طرح در زمینه‌های مختلف با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha