۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85210903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بسطام شاهرود افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: پنج طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بسطام شاهرود با اعتبار افزون بر ۳۱۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ابوطالب جلالی روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی بخش بسطام شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی بخش بسطام در سومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه اجرای ۲ طرح آسفالت معابر شهر بسطام به مساحت هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع توسط شهرداری این شهر انجام شد، ابراز کرد: اجرای طرح آسفالت معابر بسطام با استفاده از ۹۵۲ تن آسفالت و اعتبار افزون بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

فرماندار شاهرود به اجرای طرح بهسازی و آسفالت معابر روستای گلستان به مساحت ۳۱ هزار و ۸۲ متر مربع اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح ۶۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه در برداشت که از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت دهیاری تامین شد.

وی از افتتاح طرح‌های شهرداری کلاته خیج با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: اجرای طرح آسفالت معابر به مساحت ۶۰ هزار مترمربع، بازسازی گلزار شهدای گمنام، ساخت پارک پردیس به مساحت ۵۰۰ مترمربع و پارک نیلوفر به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از جمله طرح‌های قابل افتتاح این شهرداری بود.

جلالی با بیان اینکه طرح بهسازی و اصلاح معابر روستای خیج به مساحت ۲۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع بهره‌برداری شد، اظهار کرد: ۴۲ میلیارد ریال برای اجرای این طرح از محل اعتبارات ملی و مشارکت دهیاری هزینه شد.

پنج طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بسطام شاهرود افتتاح شد

راه‌اندازی مجموعه ۲۰۰ رأسی گاو شیری بخش بسطام

جلالی از افتتاح و بهره‌برداری طرح ۲۰۰ رأسی پرورش گاو شیری «مهدوی میقان» با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال خبر داد و افزود: برای راه‌اندازی این مجموعه آورده متقاضی ۳۵ میلیارد ریال و علاوه بر آن ۹۸ میلیارد ریال وام هزینه شده است.

به گفته وی، با اجرای این طرح برای ۱۲ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد.

مسئولان شهرستان شاهرود در سومین روز از هفته دولت، دیدار با امام جمعه بسطام، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید محمد عباسی، دیدار با امام جمعه کلاته خیج را در دستور کار داشتند.

به گزارش ایرنا، بخش بسطام شاهرود در هفته دولت ۴۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۴۹ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال و هشت طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال قابل افتتاح دارد.

شهرستان شاهرود شامل سه بخش مرکزی، بسطام و بیارجمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha