برگزاری آئین افتتاحیه روایت خدمت با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور

تهران- ایرنا- آئین افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت با شعار وعده، وفاه عصر امروز - چهارم شهریورماه - با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آئین افتتاحیه این نمایشگاه که ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز برگزار می شود،همچنین جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور دارند و قرار است برای اولین بار پس از فعالیت دو ساله دولت سیزدهم مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی به نمایش گذاشته شود.

"وعده، وفا" شعاری است که برای این نمایشگاه انتخاب شده و بنا دارد تا هفتم شهریورماه در قالب غرفه های مختلف بخشی از نتایج و ثمرات تلاش دولتمردان طی ۲ سال گذشته در عرصه های مختلف را در معرض دید مردم قرار دهد.

امکان بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فراهم بوده و حضور برای عموم آزاد است.

در این نمایشگاه هر یک از دستگاه ها و وزارتخانه ها تلاش کرده اند با چاپ بروشور و تزئین غرفه های خود با عکس ها و تصاویر مختلف حاصل خدمت رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید مردم قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha