۵۷ پروژه آموزشی خیرساز در استان زنجان فعال است

زنجان - ایرنا- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: ۵۷ پروژه آموزشی خیرساز در استان فعال است که با افتتاح آنها، ۲۵ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی زنجان اضافه می‌شود.

حمیدرضا اسلامی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:طبق برنامه زمان‌بندی تا آخر سال ۲ پروژه از این طرح های خیرساز استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به نقش گروه های جهادی در تکمیل طرح های نیمه تمام در سطح استان، گفت: ۱۹۰ گروه جهادی در طرح شهید عجمیان زیر نظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی فعال است.

این مسوول گفت: در حال حاضر طرح شهید عجمیان در ۱۴ منطقه آموزشی و ۳۵۰ مدرسه استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح شهید عجمیان با همکاری گروه‌های جهادی و گروه‌های دانش‌آموزی در حال اجراست، اضافه کرد: در قالب این طرح نسبت به بهسازی و شاداب‌سازی مدارس اقدام می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در ادامه از توافقنامه احداث سه مدرسه در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه خبر داد و گفت: براساس این توافقنامه مقرر شد سه مدرسه ۶ کلاسه با ۷۳۲ متر مربع زیربنا توسط خانواده خیر، زنده یاد حاج عباس نجفی با احداث کامل ساختمان آموزشی انجام شود.

وی همچنین از طی مراحل ساخت مدرسه اسلام پناهی خبر داد و گفت: آموزشگاه خیرساز فاطمه نصیری و عباس اسلام پناهی در کوی اندیشه زنجان با ۱۲ کلاس و یک هزار و ۳۷۴ مترمربع زیربنا در ایستگاه پایانی خود قرار دارد و از اولویت‌های تحویل در مهر ۱۴۰۲ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha