۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85210977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردان های القسام نظامیان رژیم صهیونیستی را در جنین هدف قرار داد

تهران- ایرنا- گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیستی در نزدیکی شهر جنین در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی یورش نظامیان صهیونیستی به غرب شهر جنین، مبارزان فلسطینی با آنها درگیر شدند.

گردانهای القسام در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان و جنگ افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «کفر دان» در غرب شهر جنین هدف حملات گسترده قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که نظامیان صهیونیستی در جریان عقب نشینی از این منطقه، هدف تیراندازی گسترده مبارزان فلسطینی قرار گرفتند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل به دلیل لایحه جنجالی تغییرات قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که این رژیم را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha