فیلم| ترخیص سه هزار تن ذرت آلوده از بندر نوشهر به کجا رسید؟

ساری- ایرنا- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: علت تاخیر در انجام برخی از دستورات رئیس قوه قضاییه، از جمله وضعیت محموله سه هزار و ۳۷ تنی ذرت آلوده در بندر نوشهر، موانع موجود در اخذ مجوزهای لازم بوده که با رفع آن، ترخیص ذرت‌ها آغاز شده و به زودی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در بازدید از بندر نوشهر افزود: پس از سفر رئیس قوه قضاییه و بازدید وی از بنادر استان، جلسات مختلفی برای رفع مشکلات و نیز تعیین تکلیف کالاهای رسوب‌شده در انبارهای مراجع مربوطه دولتی، تشکیل و پس از پیگیری‌های مستمر، تکلیف بیشتر کالاها مشخص شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده و نظارت‌های مستمر، روند واردات، نگهداری و ترخیص کالاها از انبارهای بندر نوشهر، از حالت نامتعارف، خارج و امور مربوط، بهینه شد.

اکبری با تاکید بر ضرورت اخذ ضمانت‌های مکفی از صاحبان کالاهای وارداتی برای ترخیص آن در مدت متعارف خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری سازنده مسئولان ذی‌ربط، گام‌های بلندی در جهت احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، برداشته شده است.

فیلم| ترخیص سه هزار تن ذرت آلوده از بندر نوشهر به کجا رسید؟

یکی از مصوبات آخرین جلسه ستاد مزبور که در هفته‌ی قبل، در دادگستری استان مازندران تشکیل شده بود، حکایت از آن داشته است که ذرت‌های آلوده موجود در انبارهای بندر نوشهر که از سال‌ها قبل انباشته شده است، ظرف مدت یک هفته، برای انتقال به شرکت‌های الکل‌سازی، بارگیری و ترخیص شود.

به گزارش ایرنا بندر نوشهر با قدمتی حدود ۹۰ سال و مساحت حدود ۸۸ هکتار دارای ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مدرن بندری و دریایی، از ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا و پذیرش کشتی های تجاری با ظرفیت بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ تن در سال را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha