فرماندار مهریز: مسئولان، مقدمات حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند + فیلم

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز یزد گفت: مسئولان با جهاد خدمت رسانی، امید آفرینی و تبیین اقدامات و کار جهادی و انقلابی مقدمات حضور گسترده مردم در انتخابات امسال را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، " محمد دهقان بنادکی " روز شنبه در نشستی با حضور امام جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان افزود: حضور گسترده آحاد مردم در عرصه مهم انتخابات ضمن اقتدار، عزت و افتخار برای ایران اسلامی است.

وی با تبریک هفته دولت از همراهی مردم در کنار مسئولان در بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف عالیه نظام، انقلاب و دولت انقلابی و میدانی تشکر کرد و گفت: همه موفقیت‌ها در گرو خدمت خالصانه و فداکارانه رقم می‌خورد.

این مسئول بیان کرد: دولت و مسئولان همه به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، قانونی و جلب مشارکت مردم هستند که قطعا با بصیرت همگان محقق می‌شود.

فرماندار مهریز: مسئولان، مقدمات حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند + فیلم

دهقان به برنامه‌ها و خدمات مختلف دولت در شهرستان در زمینه‌های متعدد اشاره و گفت: همکاری مردم و همراهی با مسئولان در شهرستان قابل قدردانی است.

فرماندار مهریز گفت: حضور مسئولان در مکان‌های مختلف در جمع مردم و پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مطالبات آنها جزو برنامه‌هایی است که انجام شده و همچنان تداوم دارد.

دهقان گفت: ۲۰۰ نفر در شهرستان مشمول قانون حمایت از جمعیت هستند که به
آنها زمین طبق مقررات واگذار می‌شود.

همچنین امام جمعه مهریز با تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر ضرورت حرکت در مسیر شهیدان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام " عبدالرضا محی‌الدینی " افزود: هفته دولت فرصت خوبی است تا مردم را مسئولان با ارائه گزارش در جریان خدمات نظام و دولت قرار دهند.

وی بیان کرد: مسئولیت در جامعه اسلامی یک بار و امانت سنگین است و باید همه وظایف ملی، دینی و انقلابی خود را مخلصانه در قبال کشور و مردم انجام دهند.

امام جمعه مهریز گفت: رعایت انصاف در امور مختلف و تلاش جدی در بخش‌های مختلف باید همیشه محور اقدام مسئولان قرار گیرد.

محی‌الدینی از پاسخگویی مسئولان به خصوص در برپایی میزهای خدمت در محل نمازجمعه و ارائه گزارش به مردم شهرستان قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha