سیاوشی: ملی‌پوشان هندبال هیچ رغبتی برای حضور در لیگ برتر ندارند

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: رغبتی برای حضور در لیگ برتر نداریم و به نظر می‌رسد که لیگ برتر بدون بازیکنان ملی‌پوش برگزار شود.

محمد سیاوشی در گفت‌وگو با ایرنا درباره دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های صربستانی، اظهار داشت: چهار بازی تدارکاتی داشتیم. دو دیدار با تیم دوم و سوم صربستان انجام دادیم که تیم‌ها جوان و خوب بودند. در دیدارهای تدارکاتی مربی همیشه می‌خواهد بازیکنان را زود به زود تعویض و آنها را ارزیابی کند. به همین دلیل است که نمی‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم. دو دیدار دیگر سنگین نبود و در کل توانستیم چهار بازی خوب و قابل قبول انجام دهیم.

وی افزود: وسلین وویوویچ در کل از اردوی تدارکاتی ما در صربستان راضی بود. تمرینات بدنسازی خوبی انجام دادیم و ۱۰ روز خوبی را در اردوی صربستان به سر بردیم. بدن‌های ما در صربستان به آمادگی ۷۰ درصدی رسید اما تا زمان آغاز اردوی تیم ملی هندبال برای اعزام به بازی‌های آسیایی به مدت ۲۰ روز، تمرینی نداریم. تصور می‌کردیم در لیگ برتر بازی کنیم اما این اتفاق برای بیشتر بازیکنان ما نیفتاد و در حال حاضر بازیکنان ملی‌پوش، تیم ندارند. این موضوع به آمادگی بدنی ما ضربه می‌زند ولی ما خود را آماده نگه می‌داریم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال عنوان کرد: ۲۰ بازیکن در تیم ملی حضور دارند که دو نفر از آنها لژیونر هستند. از ۱۸ بازیکن دیگر تنها ۶ بازیکن تیم دارند و مابقی به دلیل آنکه باشگاه سپاهان و شهید شاملی کازرون با آنها تمدید قرارداد نکردند، نتوانستند تیمی در لیگ برتر داشته باشند. در واقع این دو باشگاه به ملی‌پوشانی که حتی دوساله قرارداد داشتند اعلام کردند که به دنبال جذب بازیکنان بومی هستند و قرارداد آنها را فسخ کرده‌اند.

وی ادامه داد: من قرارداد یکساله داشتم و سپاهان حاضر به تمدید نشد. باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد داده‌اند اما مبلغ قرارداد بسیار کم است و اصلا منطقی نیست. همین موضوع باعث می‌شود تا رغبتی برای حضور در لیگ برتر نداشته باشیم. به نظر می‌رسد که لیگ برتر بدون بازیکنان ملی‌پوش برگزار خواهد شد. نمی‌دانیم تکلیف این همه ملی‌پوش چه می‌شود. چرا باشگاه سپاهان که شرایط آن را نداشت با بازیکنان قرارداد ۲ یا ۳ ساله بست؟

سیاوشی گفت: من هم پیشنهاد از تیم‌های خارجی داشتم اما به دلیل آنکه شاید نتوانم به بازی‌ها برسم، تصمیم گرفتم تا این پیشنهاد را رد کنم. معتقدم ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به عنوان تیم اول بالا می‌رود و می‌توانیم جزو ۴ تیم برتر باشیم. اگر به عنوان تیم دوم بالا برویم، کارمان برای مدال آوری سخت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha