۴هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی تعاونی جدید چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های تعاونی در این استان گفت: برای راه‌اندازی ۱۵ شرکت تعاونی جدید در استان چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن مولوی روز شنبه همزمان با سومین روز هفته دولت در آیین نواختن زنگ تعاون در شهرک صنعتی شماره۱ سامان تاکید کرد: از این مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت و بقیه از محل سرمایه‌گذاری شرکت‌های تعاونی چهارمحال و بختیاری تامین و هزینه شده است.

وی افزود: شرکت‌های تعاونی جدید چهارمحال و بختیاری با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۹۴ نفر در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی همزمان با هفته دولت سال‌جاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مولوی تصریح کرد: در سال‌جاری برای احیای واحدهای تولیدی به‌ویژه واحدهای تعاونی تعطیل و نیمه‌تعطیل و یا کارگاه‌های دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات اشتغال‌زایی با اولویت پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: به‌همین منظور امسال ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت برای این واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هفته تعاون در سال‌جاری از یکم تا هفتم شهریور با شعار محوری "حکمرانی تعاون حکمرانی مردم" گرامی داشته می‌شود.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha