معاون استاندار فارس: دولت سیزدهم با اقدامات عالمانه موانع توسعه را کناز زد

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت مردم سیزدهم با اقدامات عالمانه‌ای که انجام داد موفق شد بسیاری از موانع پیش روی توسعه و پیشرفت کشور را در حوزه های مختلف بردارد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از ۴۶ طرح عمرانی با یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در شهرستان سپیدان افزود: بهره برداری از پروژه های متعدد در تمام بخش ها و حوزه بیانگر این مطلب است که خدمات دولت در سراسر استان گسترده شده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی و انقلابی و با رای و اعتماد مردم بر سر کار آمد، هرچند در ابتدای شروع به کار خود با چالش ها و نارسایی های فراوانی مواجه بود، اما با یک اقدام عالمانه گام های اساسی در جهت حل مشکلات مردم و عمران و آبادی کشور و استان برداشت.

او اظهار کرد: دولت با طراحی سند تحول یک برنامه ریزی همه جانیه در جهت عمران و آبادانی کشور انجام داد و در این حوزه توجه به روستاها، محرومیت زدایی، تامین آب آشامیدنی روستایی ، مسکن، راه، بهداشت، آسیب های اجتماعی و تلاش برای احیای کارگاه‌ها و کارخانه‌های نیمه فعال و راکد و تلاش برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمام این موفقیت ها بیانگر این مطلب است که دولت سیزدهم با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و با اتکای به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف به شکل مساله محور و بر اساس اولویت های مردم وارد میدان شده است.

قزل سفلی افزود: ارزیابی ها نشان می دهد که در ۲ سال اخیر دولت سیزدهم در یک مسیر رو به جلو و در جهت حل مسائل و مشکلات مردم حرکت کرده است.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha