۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 999
کد خبر: 85211209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند طرح‌ عمرانی در سیرجان با هزار میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری شد

کرمان- ایرنا- فرماندار سیرجان گفت: در سومین روز از هفته دولت طرح های عمرانی با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد ریال در بخش زید آباد این شهرستان به بهره برداری رسید.

علی یعقوبی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره برداری از طرح تامین آب روستاهای حومه شمالی بخش زید آباد سیرجان با خط انتقال سه هزار و ۲۰ متر لوله گذاری یکی از این طرح ها بود که چهار هزار خانوار روستایی از آب شرب سالم بهره مند شدند.

وی ادامه داد: همچنین بهره بردای از طرح بازسازی شبکه آب بخش زید آباد با اجرای عملیات ۲۸ هزار متر لوله گذاری از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود.

یعقوبی پورافزود: طرح آسفالت ۱۷۵ هزار متر مربع معابر شهری و روستایی در بخش زید آباد و اجرای پروژه آسفالت معابر سطح شهر زیدآباد نیز به طول ۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شدند.

فرماندار سیرجان گفت: یکی از اقدامات عمرانی اخیر در روستاها که از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه بوده آسفالت معابر روستایی است که در این راستا در چند ماه گذشته با مشارکت دهیاری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معابر ۲۵ روستای بخش زیدآباد به وسعت ۱۳۰ هزار مترمربع با مشارکت دهیاری ها و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین امروز در سومین روز از هفته دولت، چهار پروژه برق رسانی شامل احداث پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و همچنین احداث ۲ ترانس برق به بهره برداری رسید.

یعقوبی پور گفت: ۳۵ پروژه برق رسانی دیگر نیز در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

در طرح های امروز که در بخش زید آباد سیرجان به بهره برداری رسیدند بیش از۲۵ هزار نفر از مردم این بخش از مزایای آنها بهره مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha