۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85211212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ۳۶ طرح توزیع برق غرب مازندران شد

نوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: بهره برداری از ۳۶ طرح این شرکت در هفته دولت با صرف ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، مصطفی بابایی روز شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از این پروژه‌های هفته دولت به بهره برداری رسیده و تعداد نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: این شرکت پروژه‌های از جمله در حوزه تامین برق واحدهای صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، آموزشی و درمانی و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع را اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اضافه کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی، احداث خطوط مانوری، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، احداث شبکه و نصب ترانس برای رفع ضعف ولتاژ از دیگر طرح‌های شاخص آماده بهره برداری بوده که برای آن ها افزون بر ۳۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گفته وی، عملیات اجرایی حدود سه طرح با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.

بابایی تاکید کرد: در یک سال گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۲ متقاضی جدید از نعمت برق بهره مند شدند و در این مدت ۲۹۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۴۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث و ۶۰۱ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی موجود به کابل خودنگهدار تبدیل و تعداد ۶۵۴ دستگاه ترانسفورماتور با مجموع ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر به شبکه توزیع برق غرب مازندران اضافه شد.

وی ادامه داد: در راستای هوشمند سازی کنتورهای برق برای قرائت از راه دور، رؤیت پذیری و کنترل پذیری لوازم اندازه گیری مشترکین، تاکنون تعداد ۲۸ هزار دستگاه کنتور هوشمند نصب شده و همین روند مطابق برنامه در حال پیگیری است.

مازندران ۲ شرکت توزیع نیروی برق یکی به مرکزیت ساری مرکز استان و دیگری به مرکزیت شهرستان نوشهر دارد که شرکت برق منطقه ساری حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک و شرکت برق منطقه نوشهر با زیر پوشش داشتن ۹ شهرستان غربی این استان حدود ۶۵۰ هزار مشترک دارد. طبق آمارهای شرکت توزیع برق منطقه‌ای غرب مازندران ۵۱ درصد از حدود ۶۵۰ هزار مشترک برق خانگی در این منطقه را خوش‌نشین‌ها تشکیل می‌دهند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha