تفنگدار اسبق ارتش آمریکا لب خط؛ با سایه مسی آشنا شوید + فیلم

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی آمریکا گرچه با درخشش خیره‌کننده در نخستین روزهای حضور در این کشور، کانون توجهات بوده اما صرف نظر از او، شخص دیگری در نزدیکی او شکار و به سوژه فضای مجازی بدل شده است!

به گزارش عصر شنبه ایرنا، لیونل مسی از ابتدای پیوستن به اینترمیامی در تمام رقابت‌ها ۱۰ گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرده است. مرد آرژانتینی روزگار خودش در آمریکا را به شکلی سورئال شروع و به تیم آمریکایی که دیوید بکام، ستاره اسبق تیم ملی انگلیس به طور مشترک مالکیت آن را در اختیار دارد، کمک کرده است تا نخستین جام تاریخش را در قالب رقابت‌های «لیگزکاپ» فتح کند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در دیدار نیمه نهایی جام آزاد آمریکا برابر سینسیناتی، برای نخستین بار از زمان پیوستن به اینترمیامی موفق به گلزنی نشد اما دو پاس گل داد و در ضربات پنالتی هم پنالتی خود را تبدیل به گل کرد.

با این حال، مسی تنها کسی نبود که در کانون توجهات قرار گرفت و هواداران تیزبین در ویدئویی که به‌تازگی در فضای مجازی دست به دست شده است، شخصی را شناسایی کرده‌اند که مسی را در هر موقعیتی حتی وقتی در زمین بازی و در حال جشن گرفتن پس از گلزنی، تعقیب می‌کند!

براساس گزارش‌ها، بکام با هزینه شخصی برای مسی محافظی به نام «یاسین چوکو» استخدام کرده که سرباز اسبق ارتش آمریکا بوده و در یگان ویژه نیروی دریایی این کشور در عراق و افغانستان جنگیده است!

نشریه لاناسیون آرژانتین نوشته است که چوکو سرتیم گروهی ۵۰ نفره از بادیگاردهایی است که در فعالیت‌های روزمره، از خانواده مسی در میامی محافظت می‌کنند. او در سال ۲۰۲۱ و در دوران حضور مسی در بارسلونا نیز در نیوکمپ حضور داشت و علاوه بر این، چوکو با حبیب نورمحمدوف، قهرمان بازنشسته مسابقات هنرهای ترکیبی یو.اف.سی نیز عکس دونفره دارد.

مسی نیز در اینستاگرام چوئکو را دنبال می‌کند و تصاویر و ویدئوهای زیادی وجود دارد که محافظ شخصی مسی در بسیاری از مبارزات بوکس و ام.ام.ای دیده می‌شود. گفته می‌شود چوکو برای حضور در تمام قسمت‌های زمین و ورزشگاه مجوز دارد.

در یکی از ویدئوهایی که به سرعت در فضای مجازی دست به دست و چندین هزار بار دیده شد، چوکو درست از کنار خط عرضی زمین، مسی را دنبال می‌کند و به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی، مرد قوی‌هیکل آمریکایی درست مثل سایه کنار فوق ستاره آلبی‌سلسته ظاهر می‌شود.

این اقدام به منظور تامین امنیت هرچه بیشتر مسی انجام شده است. چوکو در ورزش‌های بوکس، هنرهای رزمی و تکواندو مهارت دارد. او در بسیاری از موقعیت‌ها با پیراهن اینترمیامی و شلوارک مشکی ظاهر می‌شود.

خورخه ماس، دیگر مالک اینترمیامی گفته است که با توجه به اینکه برخی هواداران گاها می‌توانند وارد زمین بازی شده و سعی می‌کنند به مسی نزدیک شوند، باشگاه اینترمیامی تدابیر امنیتی را برای مرد آرژانتینی تدارک دیده است.

ماس دراین‌باره گفت: بدیهی است که تدابیر امنیتی تشدید خواهد شد. بازیکنان به سمت اتوبوس هدایت می‌شوند و از تونل‌هایی عبور می‌کنند. تمام این پروتکل‌های امنیتی هم اینجا و هم برای بازی‌های خارج از خانه مهیا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha