نماینده مجلس: مردم در جریان خدمات نظام قرار گیرند

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید با اطلاع رسانی به موقع و دقیق در جریان خدمات و برنامه‌های مختلف نظام اسلامی قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا صباغیان " روز شنبه در جمع مردم و مسئولان بافق یزد افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان کارها و عملکردها به مردم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص رجایی و باهنر ادامه داد: برگزاری جلسات و بیان کارها به مردم امری مهم و ضروری محسوب می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این است که معلولان شدید و خیلی شدید ماهیانه ۵۰ میلیون ریال از دولت دریافت کنند که باید بهزیستی پیگیر این موضوع شود.

صباغیان اظهار کرد: موضوع مرتبط با خانه ایثارگران شهرستان بافق مطلب مهمی است که از سوی بنیاد شهید به صورت مکتوب ارائه شود تا پیگیری شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش اعتبارات فرهنگی، بودجه خوبی گذاشته شده که کارهای فرهنگی یکی از اولویت‌های مهم شهرستان باشد.

صباغیان بیان کرد: پیگیری متعددی برای ساماندهی تشکیلات سازمانی میراث انجام شده اما هنوز تاکنون نتیجه‌ای نداشته است که باید پیگیری شود.

وی گفت: در حوزه ۲ درصد از درآمد واحدهای تولیدی و صنعتی، ادارات می‌توانند به صورت قانونی و از راه حقوقی پیگیری کنند تا پرداخت شود.

مرکز شهرستان بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha