بارندگی شدید سبب آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان های شهر ساری شد

ساری- بارندگی های رگباری و شدید شنبه شب در ساری سبب آبگرفتگی معابر عمومی، خیابان ها و برخی از محلات شهر ساری شد و روال عادی زندگی را در این شهر مختل کرد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر ساری، ساعاتی پس از آغاز بارندگی رگباری، اغلب خیابان های اصلی این شهر و حتی پیاده روها مملو از روان آب شد و آمد و شد خودروها و عابران پیاده را دچار مشکل کرد.

مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان می دهد که از ساعت ۱۹ عمده جوی ها و کانال های هدایت آب های سطحی محلات و قسمت های مختلف شهر بویژه از ابتدای سه راه جویبار به سمت میدان خزر، خیابان مصلی، خیابان سنگتراشان، فرهنگ و دیگر نقاط با معضل آبگرفتگی مواجه شده است.

بارندگی شدید و آبگرفتگی علاوه بر ایجاد مشکل برای تردد عابران پیاده در اغلب خیابان ها و معابر شهر ساری، سبب اختلال در عبور و مرور خودروهاو تشکیل ترافیک شدید در سطح این شهر شده است.

بارش باران سیل آسا در مناطق مختلف استان مازندران از بامداد روز شنبه اغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی ابری، در ارتفاعات مه آلود با کاهش دما، وزش باد و در بعضی ساعات با رگبار باران و احتمال رعد و برق با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۷ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی کرده است.

آسمان مازندران فردا یکشنبه اوایل صبح ابری با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در روزهای ‌دوشنبه و سه‌شنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و از اواخر وقت سه‌شنبه ابری، از سمت غرب استان با رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۲ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر همراه خواهد بود.

شرایط جوی استان در روز چهارشنبه نیز ابری، در ارتفاعات مه آلود با کاهش دما، وزش باد و در بعضی ساعات با رگبار باران و احتمال رعد و برق با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۷ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، در روز پنج‌شنبه نیز اوایل صبح ابری با بارش پراکنده باران بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در آخرین روز هفته جمعه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاههای هواشناسی نشان می دهد که ساری با ثبت دمای ۳۶.۶ و کلاردشت با دمای ۲۴.۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید که این میزان در مقایسه با روز گذشته بیش از هفته درجه کاهش نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha