دستگاه‌های دولتی موظف به تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل هستند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: دستگاه‌های دولتی موظف به تامین زیرساخت تا درب ورودی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان هستند.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

وی افزود: تامین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه گذاران در استان دارد که برای تحقق این هدف مهم، شرکت شهرک‌های صنعتی از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد.

علایی ادامه داد: برای تامین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی، نیازمند مساعدت و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران هستیم.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های مخابرات در شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش و جایگاه ویژه‌ای در رونق کسب و کارها محسوب می‌شوند و با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در شهرک‌های صنعتی، بسیاری از فعالیت‌های تولیدی، سریعتر و آسانتر انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اضافه کرد: با تعامل و همکاری مناسبی که با شرکت مخابرات استان وجود دارد، امیدواریم با بهبود بسترهای مخابراتی، گام‌های موثری در رفع مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان برداشته شود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha