مسکن ملی کهگیلویه صاحب چمن ورزشی می شود

یاسوج- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده یک زمین چمن مصنوعی ۱۱ نفره در سایت مسکن ملی این شهرستان احداث می شود .

ناصر رمضانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: احداث زمین چمن مصنوعی در سایت مسکن ملی یکی از پیشنهادات این نهاد در سفر دوم هیات دولت به استان بود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده زیرساخت های ورزشی در سایت نهضت ملی مسکن کهگیلویه توسعه خواهد یافت.

رمضانی تعداد زمین چمن های روستایی شهرستان کهگیلویه را ۳۰ زمین ورزشی ذکر کرد و افزود: تعداد زیادی از این مکان های ورزشی غیر فعال است.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته به دلیل سهل انگاری زمین چمن مصنوعی در روستاهای کم جمعیت احداث شد.

رمضانی یکی از مشکلات اصلی شهر دهدشت را کمبود فضای ورزشی دانست و گفت: دهدشت با ۶۵ هزار نفر جمعیت تنها یک چمن مصنوعی دارد. وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تعداد زمین چمن مصنوعی افزایش خواهد یافت.

شهرستان کهگیلویه دارای ۶سالن ورزشی، یک چمن مصنوعی و ۲ورزشگاه روباز است.این شهرستان داری ۳۲هیات ورزشی نیز است.

بیش از ۴۵درصد از جمعیت ۱۳۲هزار نفری شهرستان کهگیلویه را جوانان تشکیل می دهند.

به گزارش ایرنا، در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کهگیلویه ، هشت هزارو ۹۷۲ نفر متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد برای سه هزارو ۷۷۷ نفر پرونده تشکیل شد.

تاکنون یکهزارو ۱۰واحد برای دریافت تسهیلات و اجرای طرح به بانک های عامل معرفی شد. تعداد واحدهای مسکونی بهره برداری شده در طرح ملی مسکن شهرستان ۱۶واحد است.

تاکنون ۳۳۶ واحد در مرحله فونداسیون، ۱۱۲ واحد دیوار چینی، ۱۵۳ واحد سقف و اجرای کاشی و ۵۰ نیز مرحله گچ کاری، در و پنجره آنها نصب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha