استاندار سمنان: رویکرد دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم است

شاهرود - ایرنا - استاندار سمنان گفت: رویکرد ویژه به مناطق محروم و دورافتاده و به ویژه روستاها و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از این مناطق، توسعه و تقویت زیرساخت‌ها از جمله دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در سرسرای پورسینا دانشگاه علوم پزشکی افزود: کاهش نرخ تورم، افزایش رشد اقتصادی، رشد ترانزیت و صادرات، دیپلماسی عزتمندانه و هوشمندانه و عضویت در گروه بریکس، از جمله دستاوردهای ارزنده و شاخص دولت سیزدهم است.

وی به بیانات آیت الله رئیسی رییس جمهور در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: مردمداری، در کنار مردم بودن و کار بی‌منت، از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری و تاکیدهای رییس جمهور و دولت سیزدهم است.

هاشمی تصریح کرد: نگاه مردم به شخص آیت الله رئیسی رییس جمهور و اقدام‌های دولت سیزدهم، نگاه صادقانه همراه با منش شهید رجایی است.

استاندار سمنان به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رفتار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: منش شهید سلیمانی باید به یک مکتب تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است، اظهار کرد: حضور بخش خصوصی در سال جاری در هفته دولت در سطح استان تقویت شده است.

هاشمی ادامه داد: عملیات اجرایی شرکت زامیاد، و کارخانه سیمان بیارجمند، از جمله اقدام‌های بخش خصوصی و سرمایه گذاری در شهرستان شاهرود است.

استاندار سمنان: رویکرد دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم است

راهبرد دشمن‌ ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است

امام جمعه شاهرود هم در این آیین گفت: مسئولان باید راهبرد امیدوارکردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظام را دنبال کنند که‌ هفته‌ دولت فرصت مغتنمی برای تحقق این‌ مهم است.

حجت الاسلام امینی تاکید کرد: اطلاع رسانی، تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و کارهای انجام شده در دولت توسط خدمتگزاران در راستای ایجاد امیدواری باید در دستور کار همه مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه در امر زیرسازی و زیرساخت‌ها اقدام‌های دولت سیزدهم بسیار ارزنده است، ابراز کرد: پیوستن به گروه بریکس، سازمان همکاریهای شانگهای و توسعه روابط منطقه ای، از جمله زیرسازی‌ها و موفقیت‌هایی است که موتور پیشران دستاوردها بوده است و این عملکردها در بین دولت‌ها بی‌نظیر است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مردم نسبت به کمبود آب در شهرستان نگران هستند، افزود: اقدام‌هایی در حال انجام است، اما به نسبت سهم خود از دولتمردان می‌خواهیم تا اعتبارات بیشتری را به حوزه آب این شهرستان اختصاص دهند.

استاندار سمنان: رویکرد دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم است

اولویت‌های شهرستان شاهرود تامین آب پایدار و اشتغال است

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: دولت سیزدهم‌ به طور واقعی در موضوع اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اقدام‌های کلان در کشور آبروی خود را پای کار آورد.

علی اصغر خانی با بیان اینکه نسبت به آیندگان در برابر ذخایر از جمله نفت کشور مسئول هستیم، افزود: تیم دولت از این مهم عبور کرده و با استفاده از منابع غیر از نفت و منابع زیرزمینی، کشور را مدیریت می‌کند.

وی تاکید کرد: با حفظ تفکیک قوا و مسئولیت‌ها، هماهنگی بین دولت و مجلس در طول مدت عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است.

خانی با بیان اینکه امروزه هماهنگی بسیار خوبی در سطح استان بین مسئولان وجود دارد، ابراز کرد: بخش خصوصی امروز کارهای بزرگی را در دست اجرا دارد، باید بخش خصوصی تقویت شود تا بیش از پیش فعال گردد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین آب پایدار و اشتغال ۲ اولویت اصلی و مهم شهرستان شاهرود است، اظهار کرد: قنات‌های موجود و شاهوار ۲ منبع اصلی برای تامین آب پایدار شهرستان شاهرود است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت امسال بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار ۲۴۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال در هفته دولت انجام شد.

۱۷۶ طرح عمرانی و ۲۴ طرح اقتصادی در مجموع با اعتبار ۶ هزار و ۸۹۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha