۵ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85211635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه  ۱۳ ایستگاه صلواتی در مبادی ورودی شهرهای ایلام دایر کرده است

ایلام - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ۱۳ ایستگاه صلواتی در تمام مبادی ورودی شهرهای این استان برای دمات رسانی به زائران اربعین حسینی دایر کرده است.

سردار "قدرت اله کریمیان" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با خدمات رسانی در این ایستگاه های صلواتی، در پایانه مسافری برکت و پایانه شهید سلیمانی مهران نیز سپاه حضور دارد.

وی افزود: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام همانند سنوات گذشته با اینکه عضو هیچ کمیته ای نیست اما به عنوان یاور و همراه سایر کمیته ها در تمام بخش ها ظرفیت سازی و نقش آفرینی می کند.

کریمیان ادامه داد: سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نماینده سپاه پاسداران مرکز در استان ایلام است و فعالیت سپاه دیگر استان ها در ایلام با هماهنگی و همراهی سپاه استان انجام می گیرد.

وی یادآور شد: سپاه استان هایی که معین استان ایلام در ایام اربعین حسینی برای خدمات رسانی به زوار و پشتیبانی هستند، به عنوان معین سپاه ایلام در حال خدمات رسانی به زائران در بخش های مختلف هستند.

سردار کریمیان اضافه کرد: در حوزه اسکان، تغذیه، ترابری با استفاده از ظرفیت جوان سیرایثار، سلامت و درمان با ایجاد بیمارستان و درمانگاه های صحرایی، ایستگاه های صلواتی و مشارکت با نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت پایدار مرز از جمله اقدامات سپاه در اربعین امسال است.

به گفته جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، این نهاد انقلابی و خدمتگذار در حوزه های دیگری چون مباحث فرهنگی، تامین آب سرد و ایجاد اتاق های خنک با توجه به گرمای هوا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کند.

به گزارش ایرنا، مهران به واسطه مسافت کوتاه به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی کشور است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسوولان پیش بینی می شود که بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha