۶۲۸ واحد مسکونی در شاهرود تحویل متقاضیان شد

شاهرود - ایرنا - ۶۲۸ واحد مسکونی در چهارمین روز از هفته دولت با دستور ویدئوکنفرانسی آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور استاندار سمنان تحویل متقاضیان در شاهرود شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلید ۶۲۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و باقی‌مانده طرح مسکن مهر در شاهرود با حضور محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، علی اصغر خانی نماینده شهرستان های شاهرود و میامی و جمعی از مدیران و مسدولان استان و شهرستانی به متقاضیان در شهرک فدک این شهر تحویل شد.

ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین تکمیل واحدهای باقیمانده از طرح مسکن مهر افزون بر سه هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال هزینه داشت.

۲۴ واحد از طرح های حوزه حمایتی، ۱۶۰ واحد مسکن مهر نیمه کاره سهند گلبال، ۳۱ واحد آموزش و پرورش ، ۹۶ واحد شرکت فولاد شاهرود، ۱۸۰ واحد بنیاد مسکن و ۱۳۷ واحد دیگر تحویل متقاضیان شد.

۶۲۸ واحد مسکونی در شاهرود تحویل متقاضیان شد

استان سمنان یکهزار و ۱۶۱ واحد مسکونی آماده تحویل به متقاضیان دارد.

همزمان با هفته دولت، به دستور رییس جمهور ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور بهره‌برداری و افتتاح شد.

افتتاح‌های مسکن در هفته دولت شامل واحدهای مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده، خودمالکی، مسکن روستایی و مسکن‌های حمایتی دولت و واحدهای باقی مانده مسکن مهر در سراسر کشور است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت امسال بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار ۲۴۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال در هفته دولت انجام شد.

۱۷۶ طرح عمرانی و ۲۴ طرح اقتصادی در مجموع با اعتبار ۶ هزار و ۸۹۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال آغاز شد.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha