۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85211714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری مقاومت با نظامیان صهیونیست در طولکرم/ انفجار مین و انهدام خودروهای اشغالگران

تهران- ایرنا- نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با خودروهای نظامی خود سحرگاه امروز یکشنبه به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری رود اردن یورش بردند که در پی آن، مبارزان مقاومت به مقابله با آنان پرداخته و با منفجر کردن مین، تعدادی از خودروهای نظامی را از کار انداختند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران در این منطقه خبر دادند.

در همین حال، گردان شهدای الاقصی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت، اشغالگران صهیونیست را در طولکرم به گلوله بسته و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه کردند، بدون اینکه به اهداف خود دست یابند.

همچنین گروهان‌های قدس ـ گردان طولکرم نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان برای اشغالگران صهیونیست در طولکرم کمین و در مسیر خودروهای آنان مین منفجر کردند که در پی آن خسارت زیادی به آن‌ها وارد شده و یک دستگاه خودروی زرهی هم از کار افتاده است.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سوی شهروندان فلسطینی ۵ نفر از آنها را زخمی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل به دلیل لایحه جنجالی تغییرات قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که این رژیم را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha