۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85211749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت پارک خودروها در پارکینگ اربعین مهران افزایش یافت

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ظرفیت پارک خودروها در پارکینگ بزرگ اربعین مهران به تعداد ۲۰ هزار خودرو افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید هژبری روز یکشنبه در بازدید از پارکنیگ اربعین، اظهار کرد: ۲۰ هزار خودرو به ظرفیت پارک خودروهای زوار در پارکینگ بزرگ اربعین افزوده شده است.

وی گفت: امسال ۲۵ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین با عنوان پارکینگ شماره ۲ اربعین برای پارک خودروهای زوار اضافه شده است.

هژبری بیان کرد: در پارکینک شماره یک اربعین ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۴۲۰ مترمربع و در پارکینگ شمار ۲ نیز ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۴۲۰ متر مربع و همچنین ۲۴ برج نوری در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: نصب دوربین مداربسته، ایجاد روشنایی در محوطه پارکینگ، محصور کردن اطراف پارکینگ بزرگ اربعین از دیگر اقدامات انجام گرفته برای پارک خودروهای زوار است.

وی اضافه کرد: برای برق‌رسانی و روشنایی پارکینگ اربعین تاکنون ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و هشت کلیومتر شبکه فشار ضعیف احداث و نیز ۱۰ دستگاه پست توزیع نصب شده است.

هژبری خاطرنشان کرد: یک هزار دستگاه چراغ LED و نیز ۲۵ برج نوری روشنایی مضاعفی را برای تامین امنیت و امکان پارک خودرو زوار در این مکان فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha