۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85211766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت امید در جامعه ماموریت مشترک تمام جریان‌های سیاسی است

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، هفته دولت را فرصتی مناسب برای تحقق راهبرد ایمان و امید دانست و گفت: تمام جریان‌های سیاسی وفادار به نظام یک وظیفه و ماموریت مشترک دارند و آن اینکه ایمان و امید را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، محمد رضایی، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: شعار ما می توانیم در سایه ایمان و امید تحقق خواهد یافت و قله‌های پیشرفت یکی پس از دیگری فتح خواهد شد.

وی ادامه داد: با راهبرد ایمان و امید از بن‌بست‌های ایجاد شده توسط بداندیشان و دشمنان عبور خواهیم کرد و در مسیر تمدن سازی گام بر خواهیم داشت.

او اظهار کرد: در هفته دولت باید در راستای جهاد تبیین نسبت به تشریح اقدامات و خدمات دولت گام برداشت.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: با تفکر انقلابی، جهادی و مردمی همراه با کارآمدی می‌شود و می‌توان مشکلات را حل کرد و در علوم راهبردی جز معدود کشورهای خط شکن بود.

رضایی افزود: امروز نگاه دولت برای حل مشکلات به دستان پرتوان جوان مومن انقلابی است که با تفکر بسیحی و غیرت دینی و ملی بدنبال حل مشکلات است.

وی، افتتاح و کلنگ زنی پروژهای هفته دولت در استان فارس را نمونه‌ای از دستاورد اعتماد مسوولان به توان جوانان دانست و ادامه داد: تقویت اعتماد به توان جوانان مومن انقلابی از اولویت های کاری ما است که با نگاه ویژه استاندار فارس و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با جدیت دنبال خواهد شد.

رضایی گفت: مقایسه شرایط کشور قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم با امروز در زمینه روابط بین الملل، ارتباط ما با کشورهای همسایه، عضویت در پیمان‌های مهم سیاسی، اقتصادی و امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی و صادرات نفتی بیانگر این مطلب است که دولت رکوردی جدید در حرکت مجاهدانه همراه با عزت و مصلحت برای حل مشکلات داخلی و اقتدار آفرینی در حوزه منطقه‌ای و بین المللی بر جای گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha