ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ جدال مرگ و زندگی برای خمس و الهامی

تهران- ایرنا- تیم‌های تراکتور و مس‌ رفسنجان در هفته چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور و مس‌ رفسنجان از هفته چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دوشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت یاسر همرنگ برگزار می‌شود.

هر ۲ تیم که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند و در نیمه بالا جدول قرار گرفتند، فصل جدید را خوب آغاز نکردند و در شرایط بحرانی به سر می‌برند. پاکو خمس و ساکت الهامی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار برای ماندن روی نیمکت تیم‌ خود دارند.

تراکتور فصل را با شکست سنگین در خانه سپاهان آغاز کرد و هفته دوم نیز در خانه مغلوب پرسپولیس شد. امید هواداران تبریزی به دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان مقابل الشارجه بود که تی‌تی‌ها نمایش دلچسبی مقابل هواداران پرشور تبریزی نداشتند و با نتیجه ۳ بر یک مقابل نماینده امارات مغلوب شده و از صعود بازماندند.

جدال مرگ و زندگی برای خمس و الهامی

تی‌تی‌ها با یک بازی کمتر و بدون امتیاز تنها بالاتر از فولاد خوزستان در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و این جایگاه اصلا مورد رضایت باشگاه و هواداران این تیم نیست. شاگردان پاکو خمس برای دیدار با مس رفسنجان انگیزه بالایی دارند. فصل گذشته مس‌ موفق شد هر ۲ بازی رفت و برگشت را با برتری یک بر صفر به پایان برساند و این دیدار برای تراکتور جنبه حیثیتی هم دارد و به دنبال انتقام شکست سال گذشته و همچنین کسب اولین پیروزی فصل است تا از وضعیت بحرانی خارج شود.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ جدال مرگ و زندگی برای خمس و الهامی

شاگردان ساکت الهامی نیز در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با ۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند. مس‌ رفسنجان فصل را با تساوی بدون گل مقابل هوادار در تهران آغاز کرد و هفته دوم نیز در خانه با تساوی یک بر یک مقابل نساجی متوقف شد. اما شکست سنگین خانگی در سومین بازی فصل جدید مقابل شمس‌آذر، اوضاع را برای الهامی بحرانی کرد و شکست ۳ بر صفر مقابل تیم تازه صعود کرده، زنگ خطری برای این سرمربی بود و در صورت عدم کسب نتیجه مناسب در این بازی، شاید خیلی زود از نیمکت مسی‌ها خداحافظی کند.

این ۲ تیم قبل شروع فصل جدید در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که تراکتور موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مس‌رفسنجان را مغلوب کند. یکی از گل‌های تراکتور را در این بازی گستاوو واگنین به ثمر رساند و دیگر گل این تیم با گل به خودی حریف به ارمغان آمد. تک گل مس رفسنجان را هم محمد خدابنده‌لو به ثمر رساند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ جدال مرگ و زندگی برای خمس و الهامی

داوود نوشی صوفیانی، حامد لک، میثم تیموری و ساکت الهامی سابقه حضور در تراکتور را دارند و در مقابل مهدی حسینی فصل گذشته از مس راهی تراکتور شد و در صورت بازی در این دیدار انگیزه بالایی خواهد داشت.

ستاره احتمالی تراکتور:

ریکاردو آلوز آقای پاس گل فصل گذشته تا به اینجای فصل موفق به ارسال پاس گل نشده است اما در ۲ دیدار تراکتور در لیگ عملکرد نسبتا خوبی نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشت. آلوز در بازی مقابل الشارجه موفق شد با ارسال پاس پشت مدافعین زمینه‌ساز تک گل تراکتور باشد. حالا چشم پاکو خمس و هواداران تراکتور به این بازیکن است تا بتواند در این دیدار روند عالی فصل گذشته خود را شروع کند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ جدال مرگ و زندگی برای خمس و الهامی

ستاره احتمالی مس‌رفسنجان:

حامد لک که سابقه قهرمانی با تراکتور در جام حذفی را دارد، یک بار دیگر با لباس مس‌ رفسنجان باید در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرد. لک در این فصل به غیر از هفته گذشته که اشتباهاتی داشت و منجر باخت سنگین مس مقابل شمس‌آذر شد، در ۲ هفته ابتدایی عملکرد مناسبی داشت. لک که با حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب پرسپولیس مسیر بازگشت به تیم دوست‌داشتنی خود را بسته می‌داند، در این دیدار انگیزه‌های بالایی دارد تا خود را به کادر دومین تیم موردعلاقه‌اش ثابت کند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس‌رفسنجان؛ جدال مرگ و زندگی برای خمس و الهامی

خمس در این دیدار ۲ تغییر نسبت به بازی با الشارجه در ترکیب اصلی خواهد داشت. بازگشت محمد آقاجانپور بعد از مصدومیت در سمت راست خط دفاعی و حضور ثابت مهدی عبدی خرید جدید تراکتور در نوک خط حمله و خروج محمد قنبری از ترکیب اصلی تی‌تی‌ها.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، سعید کریم‌آذر، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجانپور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، آلوارو خیمنز، گوستاوو واگنین و مهدی عبدی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha