چهارهزار میلیارد ریال طرح بخش فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی آماده افتتاح است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر سه‌هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت راه اندازی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسم جلیلی نژاد روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۶۴ روستان استان، آغاز عملیات عمرانی پروژه فیبر نوری مهاباد و سلماس، آغاز سرویس‌دهی فیبر نوری در شهرستان خوی در بخش دولتی با اعتبار یک هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های بخش خصوصی اظهار کرد: افتتاح ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی ICT روستایی و افتتاح هشت دفتر پیشخوان شهری از جمله این پروژه‌ها با اعتبار ۴۴ میلیارد ریالی قابل بهره‌برداری در هفته دولت ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به پروژه‌های اداره زیرساخت و پست اضافه کرد: آغاز بهره برداری پروژه خرید تجهیزات و خدمات بروزرسانی شبکه سوئیچینگ بین شهری و بین‌الملل با اعتبار ۵۸۳ میلیارد ریال و احداث ساختمان تجزیه و مبادله سردشت نیز با اعتبار ۲.۶ میلیارد ریالی از جمله برنامه‌های فناوری ارتباطات در هفته دولت است.

حدود چهارهزار میلیارد ریال طرح بخش فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی آماده افتتاح است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آدربایجان غربی افزود: افتتاح سه باجه بانکی و طرح سورت و بسته‌بندی میوه با سرمایه گذاری دولتی و خصوصی و پرداخت تسهیلات توسط پست بانک با اعتبار ۱۵۷.۵ میلیارد ریال نیز از جمله پروژه‌های مشارکتی قابل بهره‌برداری در این هفته است.

جلیلی‌نژاد همچنین در خصوص پروژه‌های مخابرات، همراه اول و ایرانسل اظهار کرد: افزایش تکنولوژی TD-LTE، پروژه‌های انتقال و توسعه و ایجاد شبکه FTTH ، احداث و ارتقای سایت‌های جدید همراه اول، راه‌اندازی ۲ سایت جدید ۵G و ایجاد ۲ سایت جدید اینترنت ثابت ایرانسل جمعا با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال قابل افتتاح در هفته دولت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha