۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85212033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر پرش با اسب جام هفته دولت در فارس معرفی شدند
آرشیوی

شیراز- ایرنا- هشتمین دوره پیکارهای پرش با اسب استان فارس با عنوان جام هفته دولت در شهرستان زرقان از توابع استان فارس برگزار گردید و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که روز یکشنبه در باشگاه کوی بهشت زرقان برگزار شد در رده اسب های زایچه ایرانی،‌ مجتبی پورشمسی با اسب سانگرانوس از باشگاه کوی بهشت، ‌مهرشادمهرپور با اسب کوئیک از باشگاه کوی بهشت و احمد جعفری با اسب مقام از باشگاه شهر راز به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رده نونهالان،‌ ایلیا علی پوریان با اسب هپی از باشگاه آفتاب نشان طلا گرفت،‌ اهورا مسجدی با اسب کوپال از باشگاه سمند به مدال نقره رسید وبنیامین مطلوب با اسب کاواژین از باشگاه کوی بهشت هم مدال برنز به خود اختصاص داد.

در رده نوجوانان هم آرش حاصلی با اسب کاپو چینو از باشگاه آفتاب،‌ امیر علی حجری زاده با اسب سلین از باشگاه کوی بهشت و نگار هاشمی با اسب زئوس از باشگاه کوی بهشت به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده بزرگسالان هم آرش حاصلی با اسب داچ از باشگاه آفتاب برسکوی قهرمانی ایستاد، مرتضی پورشمسی با اسب آبسند از باشگاه کوی بهشت نایب قهرمان شد و وحدت کاظمی با اسب کانینت از باشگاه کوی بهشت هم عنوان سوم به خود اختصاص داد و در رده مالکین هم نوید مهاجرت با اسب کانتادور از باشگاه کوی بهشت مقام نخست به دست آورد،‌ احمد محمدی با اسب سزار از باشگاه پارسا دوم شد و سارا یزدانی با اسب الیدا از باشگاه کوی بهشت بر سکوی سوم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha