خزعلی: نگاه دولت به ورزش بانوان حمایتی است/ بانوان بیشتر از آقایان پاداش گرفتند

تهران- ایرنا- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نگاه و سیاست دولت سیزدهم، حمایت از ورزش بانوان است و به دنبال آن هستیم تا این حمایت‌ها را همچنان افزایش دهیم.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی که برای بازدید از نمایشگاه روایت خدمت در غرفه وزارت ورزش و جوانان حضور یافته بود در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد موفقیت‌های اخیر بانوان ورزشکار طی دو سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این دولت، شاهد این بودیم که بانوان کشورمان حرکتی جهشی و رشدی چمشگیر داشتند و این را در سطح جهان به خوبی نشان دادند.

وی ادامه داد: مدال‌های کسب شده در ورزش بانوان با یک شیب منطقی به مدال آقایان نزدیک شده و برابری می‌کند و بانوان کشورمان در طی این مدت توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داده‌اند، در بعد ورزش عمومی و همگانی نیز شاهد رشد خوبی هستیم و بانوان در همه اقشار حضوری فعال دارند و به صورت مساوی از این فضا بهره‌مند شده‌اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: بانوان ایران اسلامی الگویی برای بانوان جهان خواهند بود، حریم‌هایی که در ورزش ما وجود دارد باعث شده بانوان با آرامش در این حوزه ورود پیدا کرده و با ورزشکاران کشورهایی که حتی تحریم‌های ما را ندارند رقابت کرده و آنها را پشت سر بگذارند.

او گفت: حمایت این دولت از بانوان ورزشکار خوب بوده و این روند همچنان ادامه دارد و بیشتر هم خواهد شد، در فوتبال تیم بانوان را با هواپیمای اختصاصی به مسابقات اعزام کردیم و حتی برای ورزشکاری که فرزند داشت پرستار در نظر گرفتیم.

خزعلی تاکید کرد: باید شرایط به گونه‌ای تعریف شود که توانمندی بانوی ایرانی به خوبی دیده شود، در عرصه‌های مختلف باید حضور فعال داشت که این مهم انجام شده و در نظر داریم این حمایت‌ها تقویت شود.

وی به پرداخت پاداش بانوان ورزشکار اشاره کرد و گفت: پاداش بانوان نسبت به آقایان درصد بیشتری داشته است و نگاه و سیاست دولت مردمی این است که از بانوان ورزشکار به خوبی حمایت شده و شرایط برای حضور و فعالیت‌ها به درستی فراهم شود.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاوردها و اقدامات دوساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha