بهره برداری از ۲۲۰ پروژه دهیاری های فارس همزمان با هفته دولت

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۲۰ پروژه دهیاری های استان با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حامد رستمی، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت افزود: از جمله این پروژه‌ها می توان به آبرسانی، آسفالت معابر، جدول کشی، توسعه فضای سبز و احداث پارک اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، سایر دستگاه‌های خدمات رسان همزمان با هفته دولت طرح‌های مختلفی که در روستاهای استان عملیاتی و اجاره کرده اند را تقدیم مردم خواهند کرد.

بهره برداری از ۲۲۰ پروژه دهیاری های فارس همزمان با هفته دولت

نقش آفرینی روستاها در تقویت اقتصاد ملی
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، ضمن تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های روستایی گفت: دولت مردمی سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت خود، توجه ویژه های به روستاها و مناطق محروم کشور داشته و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای را در حوزه های مختلف در این مناطق ارائه کرده است.

رستمی افزود: قطعا توجه به مناطق روستایی و توسعه زیرساخت ها، علاوه بر اینکه مانع از مهاجرت روستائیان می شود، زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کرده و به دنبال آن زمینه نقش آفرینی روستا در پویایی اقتصاد کشور فراهم می شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha