۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85212136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی دولت برای افتتاح پنج طرح اقتصادی و عمرانی بابلسر

ساری - ایرنا - همزمان با چهارمین روز هفته دولت پنج طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریالی در بابلسر افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار بابلسر روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اجرای طرح هادی به همراه زیرسازی و آسفالت روستای عزیزک بخش بهنمیر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، لایروبی رودخانه بابلرود جهت تردد شناورهای صیادی کیلکا با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال، افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر بازآفرینی شده به میزان ۳۴ میلیارد ریال از جمله طرح های بهره برداری شده در این روز بوده است.

مجتبی قلی پور باقری، اجرای طرح هادی، زیرسازی و آسفالت آرمیچیکلا به مبلغ ۹۵ میلیارد ریال و نیز بازسازی و بهره برداری کتابخانه بهنمیر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر طرح هایی خواند که در چهارمین روز از هفته گرامیداشت به بهره برداری رسید.

افتتاح ۶۱ طرح عمرانی و اقتصادی در بابلسر

فرماندار بابلسر ادامه داد : تعداد ۶۱ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار نزدیک به ۳۳ هزار میلیارد ریال در بابلسر همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مجتبی قلی پور باقری در بیان داشت : از این ۵ تعداد ۲ طرح همزمان با هفته دولت در بابلسر افتتاح و ۹ طرح کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت: این طرح ها با استفاده از اعتبارات دولتی و بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی دولت برای افتتاح پنج طرح اقتصادی و عمرانی بابلسر

این مقام مسوول بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان بابلسر بعنوان قطب گردشگری مازندران هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر می باشد ارتقاء زیرساخت های این شهرستان یک ضرورت است.

فرماندار بابلسر ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام و عملکرد دولت سیزدهم برای افکار عمومی تشریح شود. بابلسر نگین گردشگری مازندران به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ساحلی در کنار دریای خزر، هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر از سراسر کشور می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha