۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85212190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل چند مورد تیراندازی و شرارت در جیرفت دستگیر شد

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85212190
عامل چند مورد تیراندازی و شرارت در جیرفت دستگیر شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی جیرفت از شناسایی و دستگیری متهم تحت تعقیب و عامل چند مورد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: در پی چندین مورد گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تیراندازی هایی در چند نقطه از روستاهای اطراف جیرفت و با بررسی های میدانی مشخص شد، فردی با هویت مشخص در همه این تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت ها نقش داشته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده اولیه و تلاش بی وقفه پلیس برای دستگیری این متهم اظهار داشت: در این راستا با پیگیری های پلیس امنیت عمومی محل حضور متهم در یکی از مناطق روستایی مشخص و ماموران با حضور در منطقه مورد نظر این متهم را طی یک عملیات چندین ساعته که با تیراندازی و اقتدار ماموران همراه بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه از این متهم یک قبضه سلاح جنگی، یک تیغه خشاب و مقداری فشنگ کشف شد، تصریح کرد: این فرد پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی اشاره به ادامه تلاش و تدابیر پلیس برای دستگیری سایر همدستان این متهم که در صحنه دستگیری او نیز حضور داشتند از شهروندان خواست که در صورت هرگونه شکایت علیه این افراد به پلیس امنیت عمومی این شهرستان مراجعه کنند.

جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha