۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
کد خبر: 85212302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ موکب یزد به راهپیمایان اربعین در عراق خدمات می‌دهند

یزد - ایرنا - مسئول موکب‌های یزد در عتبات عالیات گفت: ۲۵ موکب از این استان در عراق در مسیر کربلا به نجف به زائران حضرت امام حسین (ع) و شرکت کنندگان در پیاده‌ روی اربعین خدمات ارائه می‌دهند.

" کاظم مشهدی بافان" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موکب‌ها به صورت افتخاری توسط مردم و عاشقان خامس آل عبا تا پایان مراسم اربعین حسینی از نجف تا کربلا و در طول مسیر به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و راهپیمایان اربعین هستند.

وی با قدردانی از مردم ولایتمدار یزد که مخلصانه هر سال برای ارائه خدمات به راهپیمایان اربعین فعالیت دارند ادامه داد: تا روز اربعین شاهد افزایش فعالیت موکب‌ها در مناطق مختلف از یزد در عتبات عالیات هستیم که وظایف دینی خود را صادقانه با افتخار انجام می‌دهند.

این مسئول گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ دستگاه کامیون و کامیونت نسبت به انتقال کمک های مردمی به عتبات عالیات و برای پذیرایی از زائران حضرت امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین اقدام کردند و این برنامه مردمی همچنان ادامه دارد.

مشهدی بافان از خیران استان یزد خواست تا کمک های خود برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را به حساب ستاد اربعین استان نزد بانک ملی یزد شعبه بازار به شماره ۰۱۰۴۰۴۷۰۷۰۰۰۷ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۴۰۲۹۹۱۰ واریز کنند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha