رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای جنگ خانوادگی در تهران

تهران- ایرنا- تیم‌های استقلال تهران و استقلال‌خوزستان از هفته چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال‌خوزستان از هفته‌ چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر و با قضاوت امیرسامان سلطانی برگزار می‌شود.

آبی‌پوشان پایتخت فصل را طوفانی آغاز کردند و در آبادان، صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کردند. آبی‌پوشان پایتخت که نسبت به سایر رقبا در نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و پیش فصل دشواری را پشت سر گذاشته بودند، با ارائه یک بازی هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی، هواداران خود را برای ادامه فصل امیدوار کردند.

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای جنگ خانوادگی در تهران

شاگردان جواد نکونام در هفته دوم نیز با تک گل محمد حسین مرادمند موفق شدند ملوان را مغلوب کنند تا با روحیه و انگیزه بالایی به اصفهان سفر کنند. اما هفته گذشته، استقلال علی‌رغم بازی خوبی که در مقابل سپاهان انجام داد، موفق به کسب امتیاز نشد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان ژوزه مورایس شد تا این تیم با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

در مقابل استقلال‌خوزستان هفته گذشته دیدارش با تراکتور به علت بازی این تیم تبریزی با تیم الشارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و این تیم اهوازی یک بازی کمتر از دیگر تیم‌های لیگ انجام داده است.

شاگردان سید سیروس پورموسوی فصل را با تساوی مقابل شمس‌آذر آغاز کردند و در هفته دوم نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلومینیوم شدند تا با یک امتیاز در رتبه چهاردهم قرار بگیرند. آن‌ها در صورت برتری مقابل رقیب تهرانی‌ خود، صعود قابل توجهی در جدول خواهند داشت.

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای جنگ خانوادگی در تهران

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان یک رکورد ویژه با استقلال‌خوزستان مقابل استقلال تهران دارد. این سرمربی موفق شد در لیگ شانزدهم با هدایت استقلال خوزستان در ۲ بازی رفت‌ و برگشت استقلال تهران را مغلوب کند و حالا به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران با هدایت او است.

استقلال خوزستان پس از سقوط به لیگ برتر در فصل ۹۸-۱۳۹۷، چهار دوره در لیگ برتر غایب بود. ۱۰ تقابل اخیر دو تیم با ۴ برد استقلال تهران، ۲ برد استقلال خوزستان و ۴ مساوی همراه بوده است.

یکی از نکات جذاب این بازی این است که تیم فوتبال استقلال تا به اینجا کار ۹۹۹ گل را در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده است. شاگردان جواد نکونام در این دیدار خانگی فرصت را دارند تا هزارمین گل را به ثمر برسانند.

ستاره احتمالی استقلال:

تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به کورس قهرمانی و صدر جدول نیاز مبرم به گلزنی دارد. از همین رو چشم امید هواداران استقلال به ارسلان مطهری خواهد بود تا این بازیکن بتواند همانند هفته اول، در این دیدار مقابل دیگر نماینده خوزستانی لیگ برتر گلزنی کند. مطهری در دیدار مقابل سپاهان علی‌رغم باخت استقلال، تلاش زیادی در خط حمله آبی‌ها داشت و انگیزه بالایی برای گلزنی در این دیدار دارد.

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای جنگ خانوادگی در تهران

ستاره احتمالی استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان فصل گذشته در دیدار برگشت استقلال تهران و صنعت‌نفت آبادان عملکرد درخشانی داشت و بارها مانع از گلزنی شاگردان ریکاردو ساپینتو شد و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید. استقلال با از دست دادن امتیاز این بازی از کورس قهرمانی عقب ماند. گروسیان در بازی اول استقلال‌خوزستان مقابل شمس‌آذر به میدان رفت ولی هفته دوم حسن پورحمیدی در چارچوب دروازه این تیم قرار گرفت، اما اشتباه این دروازه‌بان باعث شکست استقلال خوزستان شد و به احتمال زیاد گروسیان در دیدار مقابل استقلال در چارچوب دروازه استقلال خوزستان قرار می‌گیرد و کار سختی مقابل حملات شاگردان جواد نکونام دارد.

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای جنگ خانوادگی در تهران

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و ارسلان مطهری.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha