خزعلی: افزایش تعداد مدیران خانم فعال در حوزه دانش بنیان افتخار است

تهران- ایرنا- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در نمایشگاه روایت خدمت و بازدید از برخی دستاوردهای دوساله دولت در این نمایشگاه، تعداد مدیران خانم فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و افزایش فزاینده آمار آنها نسبت به گذشته را یک افتخار بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، انسیه خزعلی در بازدید از نمایشگاه «روایت خدمت» با حضور در غرفه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ضمن بازدید از دستاوردهای این معاونت از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات حوزه دانش بنیان کشور قرار گرفت.

وی با تاکید بر نقش بانوان در پست های مدیریتی و اجرایی کشور، گفت: حمایت معاونت علمی، رمز موفقیت بانوان فعال در عرصه دانش بنیان ها است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور اظهار داشت: تعداد مدیران خانم فعال در شرکت های دانش بنیان و افزایش فزاینده آمار آنها نسبت به گذشته، یک افتخار بزرگ است.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیازهای کشور با تولیدات شرکت‌های دانش بنیان قابل تامین است، افزود: با توجه به ارتباط دائمی که با دانشگاه ها و معاونت علمی، و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دارم، امروز می توانم قاطعانه تایید کنم که ما در زمینه شرکت های دانش بنیان، شاهد پیشرفت بسیار ارزشمندی در کشور هستیم و این موضوع تحسین برانگیز است.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت هشت تا ۱۵ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاوردها و اقدامات دوساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha