۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85212375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۲پروژه برق فارس در هفته دولت

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85212375
بهره‌برداری از ۲پروژه برق فارس در هفته دولت

شیراز-ایرنا-همزمان با هفته دولت پروژه احداث خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر و توسعه ظرفیت پست و خط  ۲۳۰ کیلوولت کازرون بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا ، همزمان با هفته دولت پروژه احداث خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر سه و احداث پست ۶۶ کیلوولت قیر سه طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

محمد حبیب آگهی معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای فارس در آیین بهره برداری از این طرح ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت : هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و مسوولان در عرصه های خدمت بی منت است ، خدماتی که بدون تردید به توسعه زیر ساخت های عمرانی و اقتصادی جامعه منجر می شود.

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به طرح های هفته دولت که در حال بهره برداری است اظهار داشت : این طرح ها زمینه ساز کاهش افت ولتاژ و افزایش اطمینان و تامین برق پایدار در منطقه خواهد بود و افزایش رضایتمندی مشترکان صنعتی و خانگی و شهروندان و روستاییان را به دنبال خواهد داشت.

مهندس حبیب آگهی با ذکر مشخصات فنی طرح خط ۶۶ کیلوولت سیمان سپهر – قیر گفت : این طرح با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز شد و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است ، احداث ۱۰ کیلومتر خط دو مداره انتقال برق از ویژگی های این طرح است.

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای فارس با بیان اینکه احداث این طرح در یک رکورد زمانی انجام شده ادامه داد : این پست برق در مدت ۵ ماه و خط انتقال در مدت ۷ ماه احداث گردید، سرعت عمل همکاران برق فارس در احداث پست و خط انتقال یاد شده شاخص و رکورد جدیدی قلمداد می‌شود در حالیکه مدت زمان معمولی چنین طرح هایی حداقل دوسال است.

حبیب آگهی همچنین با بیان اینکه بهره بردای از ۲۰ طرح تامین و انتقال برق در استان فارس و بوشهر با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال انجام می شود افزود : بهره برداری از این طرح ها زمینه ساز تثبیت شرایط تامین و انتقال برق و افزایش استفاده صنعتی و اقتصادی از انرژی و توسعه دو چندان منطقه خواهد بود.

محمد مهدی فروردین نماینده شهرستان‌های قیروکارزین، فراشبند و فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تقدیر از خدمات برق منطقه‌ای فارس بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت های توسعه در شهرستان قیر و کارزین تاکید کرد.

بهره‌برداری از ۲پروژه برق فارس در هفته دولت

محمدمهدی فروردین با بیان اینکه بسیاری از شهروندان از توسعه زیر ساخت‌های برق در این شهرستان ابراز رضایت می‌کنند افزود :وضعیت برق رسانی در منطقه بسیار بهتر شده است و این مطالبه از سوی مردم مطرح است که تعرفه برق منطقه جزء مناطق گرمسیر کشور تلقی شود.

مسلم رحیمی فرماندار شهرستان قیروکارزین هم در این مراسم، تأمین برق را زمینه ساز توسعه دوچندان شهرستان دانست و افزود :شرکت برق منطقه ای فارس با اجرای طرح های تامین و انتقال برق گام‌های اساسی برای توسعه زیر ساخت‌های صنعتی برداشته است.

در ادامه مهدی خادمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس از اقدامات جهادی مدیران برق منطقه‌ای در به سرانجام رساندن این پروژه برقرسانی که خدمت شایانی به مردم منطقه قیر بوده است تقدیر کرد.

بهره برداری از توسعه ظرفیت پست و خط ۲۳۰ کیلوولت کازرون

همچنین امروز، طرح افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت کازرون و پست مدولار کازرون چهار طی مراسمی به بهره برداری رسید.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس در مراسم افتتاح این طرح که با حضور فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و هیات همراه ترتیب یافت اجرای این طرح را زمینه ساز تامین برق پایدار و مطمئن در شهرستان کازرون و مناطق همجوار دانست

فرشاد فرامرزی با اشاره مشخصات این طرح اضافه کرد: توسعه ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت کازرون با ۷۲۰میلیارد ریال سرمایه گذاری به سرانجام رسید، عملیات اجرایی طرح یاد شده سال گذشته آغاز شد و اکنون به مرحله بهره برداری رسید.

وی گفت: برای احداث این طرح یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۶۰ مگاولت و هشت دستگاه کلید سکسیونر به کار گرفته شده است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس رکورد یکساله در اجرای این طرح و خط انتقال آن را شاخصی قابل توجه دانست و افزود: ما وظیفه توسعه شبکه انتقال را به عهده داریم ، نگهداشت این شبکه به رغم هزینه‌هایی که دارد در دستور کار است و از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و انتقال برق استفاده می‌شود.

فرامرزی همچنین هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت و تبیین دستاوردهای دولت خدمتگزار در عرصه کار و تلاش جهادی دانست و گفت: در این هفته شاهد بهره برداری از ۱۳طرح تأمین و انتقال برق در استان فارس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال و همچنین هفت طرح در استان بوشهر و جنوب کشور با سرمایه گذاری سع هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

بهره‌برداری از ۲پروژه برق فارس در هفته دولت

محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس هم در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات شرکت برق منطقه ای فارس ، توسعه زیر ساخت های اقتصادی و عمرانی را زمینه ساز توسعه گردشگری و شتاب در توسعه سایر بخش ها دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha