۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85212439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین برد متوالی سیتی؛ هالند هم پنالتی خراب کرد هم گل زد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید و سومین برد متوالی‌اش را ثبت کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری دو دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها منچسترسیتی مهمان تیم شفیلدیونایتد بود. سیتی که با ۲ برد در ۲ بازی قبلی حداکثر امتیازها را کسب کرده بود، در این بازی خارج از خانه هم به دنبال کسب سومین پیروزی بود. در سوی دیگر شفیلد هم با ۲ باخت و بدون امتیاز به دنبال اولین امتیاز در فصل جدید بود.

سومین برد متوالی سیتی؛ هالند هم پنالتی خراب کرد هم گل زد

بازی با حملات سیتی آغاز شد و این تیم در دقیقه ۳۷ بهترین موقعیت را برای به ثمررساندن گل اول داشت اما ضربه پنالتی ارلینگ هالند تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم سیتی تیم برتر بود و هالند در دقیقه ۶۳، شاگردان پپ گواردیولا را یک بر صفر پیش انداخت. با این حال، جیدن بوگل در دقیقه ۸۵ گل تساوی شفیلد را به ثمر رساند.

سومین برد متوالی سیتی؛ هالند هم پنالتی خراب کرد هم گل زد

اما این پایان کار نبود و رودری در دقیقه ۸۸ برای سیتیزن‌ها گلزنی کرد تا منچسترسیتی در پایان با نتیجه ۲ بر یک شفیلد را شکست داده و سومین برد متوالی را کسب کند.

در دیگر بازی استون‌ویلا سه بر یک برنلی را شکست داد. متی‌کش در دقایق ۸ و ۲۰ و موسی دیابی در دقیقه ۶۲ برای استون‌ویلا گلزنی کردند و لیل فوستر در دقیقه ۴۷ توانست تنها یکی از گل‌های خورده را برای برنلی جبران کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha