۶ شکارچی متخلف در کوه هوا لامرد دستگیر شدند

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85212441
۶ شکارچی متخلف در کوه هوا لامرد دستگیر شدند

شیراز - ایرنا - نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد در منطقه کوه هوا این شهرستان موفق به دستگیری ۶ نفر از شکارچیان متخلف و کشف و ضبط سلاح و مهمات در این منطقه شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد یکشنبه در این باره گفت: ماموران محیط زیست در عملیات گشت زنی به سه گروه شکارچی برخورد کردند که بعد از تعقیب و گریز و به رغم گرمای شدید هوا موفق به دستگیری دوگروه و ۶ نفر از آنها شدند. محیط بانان در این عملیات ثابت کردند که گرمای هوا نمی تواند خللی در عزم آهنین آنها برای مبارزه با سودجویان ایجاد کند.

حمزه برومند فر افزود: از این ۶ نفر یک قبضه اسلحه سوزنی و یک قبضه اسلحه خفیف و لاشه یک فرد تیهو کشف و ضبط شد و تحقیقات در خصوص نفرات دیگر و سلاح های آنها در حال انجام است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد خواستار تجهیز بیشتر محیط بانان به بی‌سیم و تجهیزات حفاظتی شد و گفت: در شرایط سخت آب و هوایی شهرستان لامرد، اعضای یگان حفاظت و محیط بانان از جان خود مایه می گذارند و در عرصه های محیط زیست این شهرستان حضور دارند و پاسداری مستمر می دهند، تجهیز محیط بانان به بیسیم و امکانات حفاظتی تسهیل کننده تلاش آنان برای حفاظت از محیط زیست است.

شهرستان لامرد در ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha