۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85212509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: رمز ماندگاری شهید رجایی ولایتمداری و ساده‌زیستی است

کاشان - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:رمز ماندگاری شهید رجایی ایمان ، ولایتمداری ، ساده زیستی و داشتن روحیه خدمتگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،محمدرضا جان نثاری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: دولت شهید رجایی به واسطه مومن بودن جاودانه شد چون ایشان فردی ولایتمدار و با ایمان بود و وقتی که خود را مقلد امام خمینی(ره) معرفی کرد عظمت یافت.

وی اضافه کرد: شهید رجایی در مقابل دشمن شجاع بود و نه با جریان نفاق و نه با جریان کفر سازش نداشت،به همین دلیل جریان نفاق کینه شهید رجایی را در دل داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد:اگر بخواهیم سیاست خارجی خود را تنظیم کنیم باید ببینیم شهید رجایی چه کرد،ایشان به سازمان ملل رفت و کف پایش گه آثار شکنجه داشت را به خبرنگاران نشان داد.

جان نثاری گفت: قدرت نرم نظام در ایمان، تقوا ، ولایتمداری ، مقلد امام بودن و دشمن ستیز بودن است که همه این صفات در شهید رجایی جمع است.

وی افزود: دولت شهید رجایی با کمترین هزینه اداره می شد چون خرجش کم اما بازدهی اش بالا بود و امروز هم باید در هفته دولت صفات شهید رجایی را بیان کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: شهید رجایی الگوی کارگزاران نظام اسلامی است و مدیران باید خود را به این صفات نزدیک کنند.

وی اظهار کرد: نظام اسلام از سال ۱۳۵۷ تاکنون همواره رشد کرده و هیچ وقت پیشرفت آن متوقف نشده،آنچه در دولت سیزدهم روی آن اصرار داریم این است ، نگاه نرم افزاری باید اصلاح شود و اگر در گذشته از پشت شیشه ضدگلوله مردم را ارزیابی می کردند، غلط بود چون مسئول باید کنار مردم بنشیند و این صفت شهید رجایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: اگر به کارگزاران دولت اصرار می کنیم که مردمی باشید چون می‌خواهیم از ظرفیت مردم برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی افزود: مقام معظم در دیدار اخیرشان با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر انجام کار شبانه روزی تاکید کردند و امروز اگر واقعا صفات شهید رجایی را داشته باشیم باید از ولی فقیه اطاعت کنیم.

جان نثاری خاطرنشان کرد: اگر مدیری ساعت هفت بیاید و ۲ برود تنها یک کارمند منضبط و نه یک مدیر در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.تکلیف دولت سیزدهم کار و خدمت است و یک ساعت وقت گذرانی بیهوده هم ظلم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: دشمن برای اینکه مردم را ناراضی و ناامید کند نقشه دارد و امروز هم راه خنثی سازی توطئه های دشمن خدمت و رضایت مندی مردم است.

جان نثاری افزود: اگر توطئه دشمن را خنثی کنیم حتی همان خواهر ضعیف الحجاب یا بی‌حجاب هم متوجه می‌شود که نباید فریب دشمن را بخورد. دشمن در حوزه جنگ سخت مایوس است چراکه می دانند با این کار گور خود را می‌کنند.

وی اظهار کرد: دشمن در حوزه امنیتی طرح سوریه سازی و در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی طرح آندلس سازی کشور را هدفگذاری و برای آن برنامه ریزی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: دشمن در حوزه امنیتی ناامنی موضعی را شروع می کند به گونه ای که همه احساس کنند در کشور امنیت وجود ندارد اما همه دنیا می دانند که یکی از شاخصه های نظام اسلامی امن بودن کشور است.

جان نثاری گفت: دشمن در حوزه آندلس سازی شیوع بی‌حجابی مورد مخدر و مشروبات الکلی را دنبال می کند به طوری که جوان قدرت عمل نداشته باشد و نتواند در مقابل آمریکا عرض اندام کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وظیفه ما مهیا کردن شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه است، گفت: دشمن تلاش می‌کند به جامعه القا کند که کسی در انتخابات شرکت نمی کند اما این ادعایش پوچ است کما اینکه بیش از ۷۰ درصد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی قشر جوان هستند.

به گزارش ایرنا دوم تا هشتم شهریور (سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر) به نام هفته دولت نامگذاری شده است

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha