واژگونی سواری پراید در محور میامی استان سمنان ۲ فوتی و ۲ مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی پراید در محور میامی به سبزوار ۲ فوتی و ۲ مصدوم داشت.

محسن مزجی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور میامی به سبزوار سه راهی بیارجمند در ساعت ۱۸ و نیم موجب فوت ۲ سرنشین خودرو در صحنه حادثه شد.

وی با بیان اینکه خانم ۳۰ ساله و دختر ۱۰ ساله به دلیل بیرون افتادن از خودرو فوت کردند، ابراز کرد: مصدومان حادثه مرد ۳۷ ساله و نوزاد ۲ ساله با آمبولانس پایگاه میامی به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود منتقل شدند.

مزجی یادآورشد: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی و از پایگاه میامی و کارشناسان هلال احمر در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی حاضر شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲ موتورلانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کنند.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران - مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha