هشدار شدید رییس کل دادگستری استان به شهردار و شورای شهر بوشهر با ضرب الاجل یک ماهه

بوشهر - ایرنا- رییس کل دادکستری استان بوشهر به اعضا شورای اسلامی و شهردار مرکز استان بابت بی توجهی به رفع نقاط حادثه خیز، هشدار و به آنها یک ماه مهلت داد تا به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی مهرانگیز شامگاه یکشنبه در نشست با شهردار و پلیس راهور بوشهر اظهار کرد: با وجود گذشت یک سال و نیم از تذکر به حوزه مدیریت شهری از جمله شورای اسلامی و شهردار بندر بوشهر در خصوص رفع نقاط حادثه خیز در بزرگراه امام علی (ع) و سایر نقاط شهری تا کنون اقدام خاصی برای ایمنی سازی این نقاط انجام نشده است.

وی افزود: این در حالی است که شاهد افزایش تصادفات درون شهری منجر به فوتی، جرحی و خسارت مالی به شهروندان بوشهری هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: این نوع بی توجهی به جایی رسیده که حتی مصوبات شورای ترافیک استان نیز توسط مسوولان مرتبط در شورای شهر و شهرداری بوشهر انجام نمی شود.

مهرانگیز ادامه داد: موظف به حفظ حقوق عامه هستیم و برای رفع مشکلات اشاره شده در قالب دستوری قضایی رفع نقاط حادثه خیز به شورای اسلامی و شهرداری بندر بوشهر اعلام می شود.

وی ادامه داد: در این دستور قضایی، شورای اسلامی و شهرداری بندر بوشهر موظف هستند حداکثر ظرف مهلت ۲ روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با شورای ترافیک استان و پلیس راهور نسبت به رفع نواقص اعلامی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: با توجه به این دستور قضایی، اگر اعضا شورای اسلامی و شهردار بندر بوشهر طی ۳۰ روز آینده اقدامی برای رفع نقاط حادثه خیز نکنند در صورت هر گونه تصادف جرحی و فوتی، موظف به پرداخت هزینه ها و دیه از حساب شخصی خود بوده و نمی توانند خسارات را از بیت المال پرداخت کنند.

مهرانگیز تاکید کرد: دادگستری استان بوشهر منتظر نتایج فعالیت شورا و شهرداری مرکز استان برای رفع نقاط حادثه خیز طی یک ماه آینده است در غیر این صورت مستوجب برخورد قانونی می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha