۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85212599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی دیدار وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب دیدار وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی را که در راستای سازش انجام گرفته است، محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، جهاد اسلامی اعلام کرد، دیدار وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی را به شدت محکوم می‌کنیم.

جهاد اسلامی افزوده است: این نشست عقب نشینی خطرناکی از مواضع ثابت امت اسلامی و سقوط در باتلاق عادی سازی است که تهدیدی برای هویت منطقه عربی و اسلامی ما است.

این جنبش فلسطینی همچنین اعلام کرد، ما اطمینان داریم که مردم برادر لیبی چنین دیدارهایی را نمی‌پذیرند و آنها مردم آزاده‌ای هستند که عادی سازی را رد می‌کنند و تسلیم باج گیری سیاسی و چانه زنی بر سر مواضع قاطع خود در قبال مساله فلسطین نمی‌شوند.

پیش تر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیدار الی کوهن وزیر خارجه این رژیم و «نجلا المنقوش» وزیر خارجه لیبی در شهر رم ایتالیا خبر داده بود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیدار هفته گذشته المنقوش و کوهن را افشا و اعلام کرد که با توجه به موقعیت استراتژیک و وسعت کشور لیبی، روابط با این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند انرژی‌های زیادی را برای (رژیم) اسرائیل به همراه داشته باشد.

در همین رابطه، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و نجلا المنقوش همتای لیبیایی او در حضور وزیر خارجه ایتالیا در رم با هم دیدار کردند.

این شبکه در ادامه افزود که این دیدار می‌تواند اولین گام در مسیر روابط بین (رژیم) اسرائیل» و لیبی باشد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی عنوان کردند که این اولین دیدار بین وزرای خارجه رژیم و لیبی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha